• 177.913 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.054 votes
Profile

Lion King 4 (????)

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Bij de Walt Disney studio's praten ze al over een eventuele Lion King 4. Er is nog niks gemaakt enzo.

Er is zelfs al een petite:

Continue the Lion King Petition - petitiononline.com

(En voor de mensen die denken: WTF er is zelfs nog geen deel 3,deel 1 and a half wordt in Europa deel 3 genoemd)

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2285 votes

Ik denk dat Disney nu toch definitief die straight-to-video-sequels-periode volledig achter zich heeft gelaten.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Nog een vervolg lijkt me echt onnodig . Het is niet dat ze er beter op worden..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Super kansloos als dit zou gebeuren.

Deel 1 is 1 van de allermooiste tekenfilms ooit.

Deel 2 was zinloos en deel 3 was grappig door het rare verhaal, maar niks komt in de buurt van de 1e. Lekker houden zo.

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Nou,ik heb er wel zin in hoor!

Voor mij is het dit:

Lion King 1: mooiste tekenfilm ooit

Lion King 2: Gewoon leuk,veel minder dan deel 1

Lion King 3: Geweldig grappig,leuker dan deel 2.

En ik ben het wel een beetje eens met Se7en.

elizz

• 6 messages
  • 0 votes

Beetje jammer altijd, hoe meer delen, hoe slechter de qualiteit vind ik!

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Hopelijk een erg vroege of erg late 1 april grap

Deel 2 vernielde de film

Deel 3 maakte der een grap van

Nog meer schande en schade in de vorm van deel 4 ?

AUB Zeg

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Na het ontslaan van de maker van Pocahontas 2,Hunchback 2 en vele andere word deze film geschrapt.

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

TheLionKingFan wrote:

Na het ontslaan van de maker van Pocahontas 2,Hunchback 2 en vele andere word deze film geschrapt.

kovufreak

• 1 messages
  • 0 votes

Ik ga helemaal niet akoord lion king 4 mag er zijn alle films zijn geweldig

en ik wil heel graag een vervolg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Simbafan

• 1 messages
  • 0 votes

kovufreak wrote:

Ik ga helemaal niet akoord lion king 4 mag er zijn alle films zijn geweldig

en ik wil heel graag een vervolg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, ik vond de films ook allemaal geweldig, oké 3 viel wel wat uit de boot.. Maar toch vond ik ze allemaal echt leuk. Ik zou ook echt heel graag een vervolg willen, the lion king heb ik altijd mooie films gevonden ! Lion king 4 mag er zeker zijn !!!!!!

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Jamaar waar moet het over gaan he?

Eigenlijk is alles al verteld. Natuurlijk over de welpjes van Kovu en Kiara (deel 2) maar dan kan men zo blijven doorgaan..

dat is er juist het leuke aan,de personages moeten blijven voortbestaan!

juhnzun wrote:

Hopelijk een erg vroege of erg late 1 april grap

Deel 2 vernielde de film

Deel 3 maakte der een grap van

Nog meer schande en schade in de vorm van deel 4 ?

AUB Zeg

hellemaal NIET mee eens

Deel 1:maakte een begin

Deel2:liet het het leven van het kind van Simba zien die op het einde van de 1ste film werd getoond

Deel3:Liet zien hoe Timon en Pumbaa elkaar leerde kennen en hoe ze aan Hakunna Matatta kwamen

Deel 4: MOET komen

ik vind dat er een vierde moet komen,ik respecteer jullie mening maar ik ben echt een hele grote fan(zie mijn naam)en ik wil weten wat er verder gaat gebeuren met de personages

Ik geloof niet echt in `ze leefde nog lang en gelukkig'

voor hetzelfde geld leefden ze wel gelukkig maar niet lang

veel mensen zeggen: als er geen einde komt in een film of een toneel ofzo, moet je zelf een einde bedenken, maar ik kan daar niet tegen dat ik het ECHTE einde niet ken, zo gaat dat nu ook met de lion king 2

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik weet dat je gezien je profiel pas 12 jaar oud bent, maar de eerste film had al een uitstekend einde. De rest van de films kan je gewoon beter vergeten (al was deel 3 een beetje grappig) en lekker nog eens terug denken aan deel 1

Franza

• 276 messages
  • 472 votes

ze hadden het hier bij deel 1 moeten laten,

Maar dat is mijn mening

tommykonijn wrote:

Jamaar waar moet het over gaan he?

Eigenlijk is alles al verteld. Natuurlijk over de welpjes van Kovu en Kiara (deel 2) maar dan kan men zo blijven doorgaan..

Het kan over heel veel dingen gaan! Is het niemand opgevallen dat op het eind van de eerste film er een jongen omhoog wordt gehouden, de zoon van Simba en Nala dus, en in het begin van de eerste er een meisje omhoog werdt gehouden?!(er zijn nog meer dingen waar het over kan gaan)

YouTube - Kopa e Vitani

YouTube - Scar's (Taka's) Story

er zijn ook veel personages die niet in de film voorkomen(zoals die jongen op het einde van de eerste film, die hete Kopa.)

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

lionkinglover wrote:

(quote)

en in het begin van de eerste er een meisje omhoog werdt gehouden

Dit stukje kan ik niet helemaal volgen. Dat was toch gewoon Simba?

Wat betreft je andere reactie; uiteraard is het allemaal mogelijk, maar ik denk dat dit niet in een film hoeft worden omgezet. Leuk om te lezen hoe Scar aan zijn litteken kwam (en slecht werd) en hoe zijn verhouding tot zijn broer en ouders was, maar of dit in een hele speelfilm mensen - en dan met name kinderen - kan boeien is een beetje de vraag. Daarnaast meen ik me te herinneren (het is lang geleden dat ik me erin verdiept heb, dus vergissing is mogelijk), dat de zoon van Simba en Nala op een vrij brute wijze aan zijn einde is gekomen. Of dit nou zo geschikt is voor een Disneyfilm vraag ik me ook af. Wat mij betreft zijn die 'achtergrondverhalen' wel interessant om te weten, maar op het gebied van films vind ik het prima zo als het nu is.

Ik zie wel dat je erg vol bent van The Lion King (begrijpelijk uiteraard), dus ik hoop voor jou dat als er besloten wordt om een vierde film te maken ze er goed over nadenken, het goed aanpakken en dat er een mooie film uit komt Maar voor mij persoonlijk hoeft dat dus niet.

tommykonijn wrote:

(quote)

Dit stukje kan ik niet helemaal volgen. Dat was toch gewoon Simba?

Wat betreft je andere reactie; uiteraard is het allemaal mogelijk, maar ik denk dat dit niet in een film hoeft worden omgezet. Leuk om te lezen hoe Scar aan zijn litteken kwam (en slecht werd) en hoe zijn verhouding tot zijn broer en ouders was, maar of dit in een hele speelfilm mensen - en dan met name kinderen - kan boeien is een beetje de vraag. Daarnaast meen ik me te herinneren (het is lang geleden dat ik me erin verdiept heb, dus vergissing is mogelijk), dat de zoon van Simba en Nala op een vrij brute wijze aan zijn einde is gekomen. Of dit nou zo geschikt is voor een Disneyfilm vraag ik me ook af. Wat mij betreft zijn die 'achtergrondverhalen' wel interessant om te weten, maar op het gebied van films vind ik het prima zo als het nu is.

Ik zie wel dat je erg vol bent van The Lion King (begrijpelijk uiteraard), dus ik hoop voor jou dat als er besloten wordt om een vierde film te maken ze er goed over nadenken, het goed aanpakken en dat er een mooie film uit komt Maar voor mij persoonlijk hoeft dat dus niet.

je hebt gelijk, deze dingen zijn eigenlijk niet zo geschikt voor kinderen, het was gewoon uit frustratie omdat iedereen zo negatief doet over het idee voor een 4de film

El Tirador

• 7 messages
  • 4 votes

Zolang ze er maar geen 3D computeranimatie van maken...

El Tirador wrote:

Zolang ze er maar geen 3D computeranimatie van maken...

Ja, daar zit ik ook niet op te wachten

Kopalover

• 2 messages
  • 0 votes

Ik denk dat die nog zal komen maar alleen gaat die nog wel even duuren en gaat waarschijnlijk gedeeltelijk over "Kopa"

Maar dat was ook niet helemaal zeker ze zeggen 2014 via YouTube maar wie geloofd dat

Ik geloof erin dat een deel 4 komt.

"3D of niet ik wil hem hebben"

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Ik vond de vervolgen beter dan menig originele Disney, dus kom maar op.

Kopalover

• 2 messages
  • 0 votes

ik heb zeker zin in een deel 4 vooral als het over Kopa gaat,

maar er gaan veel verhalen rond over The Lion King 4,

hier paat titels die kunnen voorkomen,

The Lion King - Kopa's Return

The Lion King - Kings of Two

The Lion King - Zira's Return

wie zal het weten maar wat ik wel weet is dat het weer een klapper gaat worden in the Leon King serie's

ik hoop dat voor de echte Lion King fans de film uitkomt die ze hopen ik zal er ook op wachten,

we kunnen niet meer als hopen helaas

~ Kopalover,

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Nog steeds veel voorstanders dus? Ik ook hoor. Blijft de beste film die er bestaat imo.

Be Prepared for The Lion Guard | Disney Insider - blogs.disney.com

(Er staat wel een klein foutje, ze zeggen dat Kion het tweede kind van Simba en Nala is, maar eigenlijk is hij de derde als je Kopa meetelt)

TheLionKingFan

• 904 messages
  • 127 votes

Ik ben helemaal hyped! En Kopa komt alleen in de strips voor, dusis hij niet canon. Tenzij je de baby van Nala en Simba op het einde van deel 1 Kopa noemt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.