- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Regisseurs (2009)
Knock-out: Regisseurs (2009)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
en dan te bedenken dat Uwe Boll gewoon al in de volgende ronde zit
Eh ?
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
20. David Gordon Green - George Stevens
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
en dan te bedenken dat Uwe Boll gewoon al in de volgende ronde zit...
Je begint te ijlen, Reinbo. Uwe Boll moet nog gewoon spelen deze ronde, tegen de voor mij verder volstrekt onbekende Don Taylor bij loting 235.
0-1 George Stevens
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Je begint te ijlen, Reinbo. Uwe Boll moet nog gewoon spelen deze ronde, tegen de voor mij verder volstrekt onbekende Don Taylor bij loting 235.
0-1 George Stevens
Nu, dan heeft hij dus een goede kans. Bedoelde het ook meer als hypothese. Er zijn een hoop know no's immers wel vrijgesteld. Dat blijf ik zonde vinden.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nu, dan heeft hij dus een goede kans. Bedoelde het ook meer als hypothese. Er zijn een hoop know no's immers wel vrijgesteld. Dat blijf ik zonde vinden.
Het aantal onbeduidende regisseurs dat door de eerste ronde gaat valt nog best mee. Van de 19 die er tot nu toe door zijn stellen alleen Joe Dante en John Guillermin niet bijzonder veel voor, maar zelfs zij hebben fans. Het probleem is dat er schijnbaar toch gigantisch veel regisseurs zijn met een vrij grote reputatie. En soms komen twee pantheonregisseurs al tegenover elkaar (zoals Roeg en Murnau), en af en toe twee mindere goden (Boll en Taylor). Onvermijdelijk, maar het houdt de boel in ieder geval afwisselend.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
3-5
22. Frank Darabont - Vincent Gallo
0-1