- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Regisseurs (2009)
Knock-out: Regisseurs (2009)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hmmm, toch maar Spielberg. Heeft als geheel een indrukwekkender oeuvre.
8-2
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
21. Edgar Wright - Mamoru Oshii
1-0
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
5-7
2-2
Vond jij het niet erg als gevestigde namen eruit gingen tegen regisseurs die amper wat gepresteerd hadden?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
22. Tony Scott - Henri-Georges Clouzot
0-1
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
5-7
Vond jij het niet erg als gevestigde namen eruit gingen tegen regisseurs die amper wat gepresteerd hadden?
Een jonge belofte (?) tegen een regisseur waar ik 1 vreselijke film van heb gezien die naar het schijnt redelijk representatief is voor zijn andere films... Hoewel Tenshi no Tamago me wel interessant lijkt.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Een jonge belofte (?) tegen een regisseur waar ik 1 vreselijke film van heb gezien die naar het schijnt redelijk representatief is voor zijn andere films... Hoewel Tenshi no Tamago me wel interessant lijkt.
Zal best maar dat vroeg ik dus niet.
3-4
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
5-7
Ja.
Een gevestigde naam is een Murnau, Welles of Kurosawa, geen cultregisseur zoals Oshii die met veel trots verhaal en personages overboord werpt en waar je zelfs in de mediamarkt en co. geen dvd van kan vinden.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Denk dat er al mee Oshii DVDs in de mediamarkt hebben gestaan dan Murnau DVDs. Oshii is trouwens ook helemaal geen regisseur die verhaal overboord gooit.
Maar je zal het verder allemaal wel heel goed weten.