- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2009)
Knock-out: Beste Film (2009)
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Sprekende voor mijzelf (beiden gezien trouwens), mijn stemmenaantal op MM loopt bijna 2500 films achter op de werkelijkheid. Ik hoop dat mijn 'reputatie' op MM enig wantrouwen t.o.v. missende stemmen een beetje doet verdwijnen
. Ik stem enkel als ik er minimaal eentje van heb gezien.
Helaas heb ik die 'reputatie' niet. Beetje wrang dat ik me daarom moet 'verantwoorden'. Uiteindelijk is het toch mijn woord tegen dat van een ander hoor, en dan komt het allemaal op vertrouwen neer.
Wat voor een sukkel ben je trouwens als je gaat stemmen als je geen van beide films gezien hebt?
Anyway, ik stem enkel nog als ik ze allebei heb gezien én op MM erop gestemd heb.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Anyway, ik stem enkel nog als ik ze allebei heb gezien én op MM erop gestemd heb.
In mijn openingsbericht van het topic heb ik al neergezet dat je je niet hoeft te verantwoorden voor je stemmen hier, hoor. Als je de film gewoon gezien hebt en er op MM niet op gestemd hebt mag dat niet tegen je gebruikt worden hier.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Sprekende voor mijzelf (beiden gezien trouwens), mijn stemmenaantal op MM loopt bijna 2500 films achter op de werkelijkheid. Ik hoop dat mijn 'reputatie' op MM enig wantrouwen t.o.v. missende stemmen een beetje doet verdwijnen
. Ik stem enkel als ik er minimaal eentje van heb gezien.
Mijn opmerking was zeker niet naar op jou gericht. Ik weet dat jij een tijdje geleden je stemmen verwijderd had. Jij had inderdaad heel veel stemmen.
Wat voor een sukkel ben je trouwens als je gaat stemmen als je geen van beide films gezien hebt?
Inderdaad, dat vraag ik me ook af.
Niet nodig hoor, ga gerust je gang. Het kan best zijn dat je de film gezien hebt, maar er nog niet op hebt gestemd.
Ik heb ook nog heel wat films gezien waar ik nog niet op gestemd heb. Daar wacht ik mee tot ik ze herzien heb.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
12- uurs regel Down by Law door.
35. Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Once Upon a Time in America
0-1
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
12- uurs regel Down by Law door.
0-1
??? Laatste stem was 22.08, jouw post 9.15. Is nog maar 11 uur... 
2-5
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
??? Laatste stem was 22.08, jouw post 9.15. Is nog maar 11 uur... 
2-5
Het gaat om het moment waarop de battle geplaatst is (21 juli 2009, 20:39 uur), niet wanneer de laatste stem uitgedeeld is.
tussenstand 1-2
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
2-6
36. Fight Club - The Bourne Identity
0-1
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
37. The Last King of Scotland - Gladiator
0-1
Arnie
-
- 1082 messages
- 1881 votes
0-3
Fight Club roemloos ten onder tegen Bourne Identity?