- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out 2009 (Stemverplichting)
Knock Out 2009 (Stemverplichting)
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
De vorige KO ging naar mijn weten toch ook goed?
En waarom de rush? Als je je verveeld, ligt er nog altijd een KO dieren (of voorwerpen als je wilt) op je te wachten
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vorige KO was een stuk kleiner, waardoor veel meer mensen beide films kende. Dat is gewoon het probleem dat ik hiermee heb, en dat geldt alleen voor de eerste ronde. Als er 5 battles zijn die voor het verstrijken van de deadline verlopen is het veel....
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Nee hoor. De vorige KO was net zo groot. Alleen doen er nu meer onbekendere films mee, waardoor het tempo iets lager ligt.
Uiteindelijk draait de opzet van deze KO ook om het kijken en de tijd daarvoor hebben. En 24 uur is in mijn opinie te weinig als je een beetje van alles wil meepikken. Je moet dan erg selectief te werk gaan (ik zou bijv Bijitâ Q aan mij voorbij laten gaan), waardoor je de meeste tips links laat liggen (doen de meesten toch wel daar niet van). En wat is dan weer het nut van deze KO?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nou zullen we dan een compromis sluiten op 48 uur? Heb je voor elke film 24 uur de tijd. 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik pleit voor 96 uur. Al die Dvd's moeten nog binnenkomen per post 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Nou zullen we dan een compromis sluiten op 48 uur? Heb je voor elke film 24 uur de tijd.
.Maar laat ik het zo zeggen. In principe ben ik hier geen tegenstander van, maar dat is puur te danken aan het tempo waarin ik films kijk (7 KO films in 6 dagen).
Maar aan de andere kant zie ik ook geen reden om er voorstander van te zijn. Ik heb geen haast en door het lage tempo heeft men ook zat tijd voor andere dingen. En gezien eerdere ervaringen is de kans dat de KO stil komt te liggen niet echt groot.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Achter de schermen is men juist druk bezig met deze KO en is ook de bedoeling.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Achter de schermen is men juist druk bezig met deze KO en is ook de bedoeling.
AHA! Daarom zijn Ad Fundum en L'avventura zijn nergens meer te huur..... 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
niet te huur nee, maar er is best aan te komen hoor Reinbo 
Enne 72 uur is prima, want ik probeer nu elke week wel een paar films van de ko mee te pakken.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nou vooruit, zal het er maar bij laten en niet meer zeuren. Kan morgen eindelijk stemmen. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
03- Appartement, L'- 2046
0-1 kan eindelijk stemmen. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar je bent nog wel ruim 4 uur te vroeg, pas om 12.40 uur begint de volgende. We willen Ad Fundum toch niet zijn kans op een come back ontnemen. 
02- Andrey Rublyov- Ad Fundum
4-0
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
4 uur te vroeg, moeten we nu 96 uur wachten dan ipv 72 uur?
battle is de 19e begonnen en is nu de 23e.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tja, onhandig ook, veel te onoverzichtelijk die 72 uur....
Blij dat nog iemand scherp was. 
03- Appartement, L'- 2046
1-1 dan
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
5-4 zo snel genoeg Reinbo
04- Arizona Dream- Aguirre, der Zorn Gotte
1-0
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
2-2 Aguirre, der Zorn Gotte
Twee kleine meesterwerken. 2-2 voor de spanning....