• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.068 votes
Profile

KO Disney Characters

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Kan het trouwens kloppen dat Dagobert (of ook wel Scrooge) niet mee doet? Dat is toch best ernstig in een lijst met Disneypersonages.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

1-4

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

Kan het trouwens kloppen dat Dagobert (of ook wel Scrooge) niet mee doet? Dat is toch best ernstig in een lijst met Disneypersonages.

Als dat een personage is uit The Nightmare Before Christmas is hij hier al gepasseerd.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Kevin13 wrote:

(quote)

Als dat een personage is uit The Nightmare Before Christmas is hij hier al gepasseerd.

What's this? What's this? A geldpakhuis?

1-5

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Kevin13 wrote:

(quote)

Uh, ik mag toch hopen dat Dagobert McDuck (of Scrooge McDuck, zoals hij in het Engels heet) bij iedereen bekend is?

Oké, hij is bedacht als stripfiguur, maar uiteindelijk toch uitgegroeid tot een van de bekendste Disneyfiguren met eigen film.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Observator wrote:

What's this? What's this? A geldpakhuis?

1-5

The One Ring wrote:

Nee, Scrooge is niet toegevoegd aan deze KO, vergeten helaas.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Nooit geweten dat Dagobert in het Engels Scrooge wordt genoemd. Voor mij één van de zeldzame keren dat ik de Nederlandse fantasievertaling beter vindt dan het origineel. Maar inderdaad wel een gemis binnen deze KO.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Dagobert's engelse naam komt van het Ebenezer Scrooge karakter in "A Christmas Carol"

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Co Jackso wrote:

Nooit geweten dat Dagobert in het Engels Scrooge wordt genoemd. Voor mij één van de zeldzame keren dat ik de Nederlandse fantasievertaling beter vindt dan het origineel. Maar inderdaad wel een gemis binnen deze KO.

De engelse titel komt natuurlijk van het verhaal A Christmas Carol, waarin de hoofdpersoon ook Scrooge heet. Ik vind het allebei wel leuke namen.

Kunnen we niet nog iets regelen waardoor Dagobert alsnog meedoet? Ik weet dat dit in principe niet de bedoeling is bij lopende knock-outs, maar er is sowieso nooit een moment geweest in bijvoorbeeld het discussietopic om personages te nomineren. Misschien Scrooge in het laatste duel als derde personage toevoegen? Voor mij is het een kandidaat voor de hoofdprijs (naast Donald Duck, Baloo of een schurk uit Robin Hood), dus ik zou het waarderen.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

The One Ring wrote:

Kunnen we niet nog iets regelen waardoor Dagobert alsnog meedoet? Ik weet dat dit in principe niet de bedoeling is bij lopende knock-outs, maar er is sowieso nooit een moment geweest in bijvoorbeeld het discussietopic om personages te nomineren. Misschien Scrooge in het laatste duel als derde personage toevoegen? Voor mij is het een kandidaat voor de hoofdprijs (naast Donald Duck, Baloo of een schurk uit Robin Hood), dus ik zou het waarderen.

Wat mij betreft prima, ik vind hem leuker dan Tito of Will Turner

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

121. Shere Khan - Jungle Book

(afbeelding)

122. Belle - Beauty and The Beast

(afbeelding)

Zeer moeilijke keus: Belle is één van de weinige Disney prinsessen die niet standaard is, maar zo heerlijk duivels als Shere Khan zijn er niet veel: 1-0

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

2-0

Disneyschurken zijn vaak leuker dan de helden omdat ze er zo'n plezier in lijken te hebben om schurken te zijn. Shere Kahn is geen uitzondering. Eigenlijk zijn de helden de saaiste personages uit de Disneyfilms.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

2-1

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

2-2. .

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

3-2

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Ik weet dat dit in principe niet de bedoeling is bij lopende knock-outs, maar er is sowieso nooit een moment geweest in bijvoorbeeld het discussietopic om personages te nomineren. Misschien Scrooge in het laatste duel als derde personage toevoegen? .

Aan het einde van het Disneyliedjes KO topic werden ze genomineerd. Zoals al gezegt was er geen plaats meer voor Scrooge. Maar we kunnen, bvb de winnaar van de laatste battle (Will Turner of Tito) daarna een extra battle tegen Scrooge laten doen, de winnaar daarvan gaat door.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

4-2

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

film_kaza wrote:

(quote)

Aan het einde van het Disneyliedjes KO topic werden ze genomineerd. Zoals al gezegt was er geen plaats meer voor Scrooge. Maar we kunnen, bvb de winnaar van de laatste battle (Will Turner of Tito) daarna een extra battle tegen Scrooge laten doen, de winnaar daarvan gaat door.

Dat kan ook.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ach, in één keer alle 3 of Scrooge tegen de winnaar van de laatste battle, het maakt niet uit.

B_B

• 1969 messages
  • 776 votes

5-2

Villevalo23

• 1822 messages
  • 4270 votes

5-3

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

5-4 Belle eruit

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

6-4

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

123. Cinderella - Cinderella

(afbeelding)

124. Hades - Hercules

(afbeelding)

Natuurlijk is Cinderella een klassieker, maar ze heeft geen karakter, ze laat zo erg over zichzelf heenlopen. Hades is gewoon geweldig grappig altijd

0-1

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

1-1

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

2-1

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7939 votes

2-2

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

2-3

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

3-3.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

4-3

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.