- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO Disney Characters
KO Disney Characters
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Hehe, jammer is wel, dat als deze figuren werkelijk de finale waard waren dat de uitslag 13-3 is. Had wel een evenwichtige uitslag verwacht.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Hup, nog een extra stem voor Timon van mijn kant:
Zullen we er dan maar gelijk een knock-out Disneyfilms achteraan doen om deze k.o.-trilogie te voltooien?
Ik zou de gegevens willen bijhouden, maar het lijkt me niet zo spannend. Lion King zal toch wel winnen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Deze (te late) 'comeback' laat maar weer eens zien hoe bepalend het is dat er bepaalde users online zijn op het moment van een battle.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Staat nog wel steeds 6 punten achter 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja, maar in de eerste ronde was het mooi 0-5 voor Pumba geweest. En had Timon eruit gelegen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben tevreden met Timon als winnaar
Misschien niet het leukste karakter van het Disney genre, maar hij komt wel dicht in de buurt! 
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Inderdaad. Dicht in de buurt van de allerbeste: Cheshire!
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Volledig akkoord.
Artemis
-
- 3868 messages
- 2395 votes
Cheshire 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zou de gegevens willen bijhouden, maar het lijkt me niet zo spannend. Lion King zal toch wel winnen 
Grote kans, maar dan gaan we kijken wie er in de finale tegenover staat. Hup Jungle Book 
Als jij het niet op je wil nemen wil ik het anders wel doen. Wel het liefst met alleen de films uit de Disney Classicreeks en dus geen vervolgen (behalve Rescuers Down Under) en aanhangels als Pirates of the Caribean en Herby.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Grote kans, maar dan gaan we kijken wie er in de finale tegenover staat. Hup Jungle Book 
Als jij het niet op je wil nemen wil ik het anders wel doen. Wel het liefst met alleen de films uit de Disney Classicreeks en dus geen vervolgen (behalve Rescuers Down Under) en aanhangels als Pirates of the Caribean en Herby.
Een nieuwe KO met Disneyfilms. Geen life-action of vervolgen op Rescuers Down Under na, klinkt goed. Mijn hoop gaat naar Beauty and thed Beast
Doet Pixar Animation mee?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Een nieuwe KO met Disneyfilms. Geen life-action of vervolgen op Rescuers Down Under na, klinkt goed. Mijn hoop gaat naar Beauty and thed Beast
Doet Pixar Animation mee?
Nee, ik had het over de films uit de Classic-reeks, maar ik weet niet of de term Disney Classic nog in gebruik is. Ik bedoel ermee de grote animatiefilms die door Disney zelf is gemaakt en in de bioscopen worden uitgebracht (vandaar geen vervolgen, met uitzondering van Rescuers Down Under die wel een biosrelease had). Pixarfilms zijn niet door Disney gemaakt, maar alleen uitgegeven. Met de speelfilms werkt het op een soortgelijke manier. Het gaat mij om de eerste lijst van deze link.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
niet door Disney gemaakt, maar alleen uitgegeven. Met de speelfilms werkt het op een soortgelijke manier. Het gaat mij om de eerste lijst van deze link.
Ik doe mee. Maar we zouden tot de 32 moeten gaan, omdat er geen 64 zijn. Hier een lijst met de bekendste:
01. Snow White and the Seven Dwarfs
02. Pinocchio
03. Fantasia
04. Dumbo
05. Bambi
06. Cinderella
07. Alice In Wonderland
08. Peter Pan
09. Lady and the Tramp
10. Sleeping Beauty
11. One Hundred and One Dalmatians
12. The Sword in the Stone
13. The Jungle Book
14. The Aristocats
15. Robin Hood
16. The Rescuers
17. The Fox and the Hound
18. The Black Cauldron
19. The Great Mouse Detective
20. Oliver & Company
21. The Little Mermaid
22. The Rescuers Down Under
23. Beauty and the Beast
24. Aladdin
25. The Lion King
26. Pocahontas
27. The Hunchback of Notre Dame
28. Hercules
29. Mulan
30. Tarzan
31. The Emperor's New Groove
32. Atlantis: The Lost Empire
-
33. Lilo & Stitch
34. Treasure Planet
35. Brother Bear
36. Home on the Range
Als we het doen, stem ik ervoor dat de laatste 4 genoemde eruit gaan.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ik heb het lijstje af! Van de Nr1 tot 32.
Als er nog iets moet veranderen, kun je het zeggen. Maar mij lijkt het niet nodig. Lilo and Stitch, Treasure Planet, Home on The Range en Brother Bear lijken me niet speciaal genoeg om er nog een uit te halen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
En dat bepaal jij in je eentje? Ofwel volgt er een stemming die bepaalt welke vier films niet meedoen, ofwel zijn er vier duels met een extra film. Dat laatste lijkt me het makkelijkste.
15-10 trouwens.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
En dat bepaal jij in je eentje? Ofwel volgt er een stemming die bepaalt welke vier films niet meedoen, ofwel zijn er vier duels met een extra film. Dat laatste lijkt me het makkelijkste.
15-10 trouwens.
Extra duels kunnen ook. En hoe had je precies in gedachten dat dat zou gaan?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Extra duels kunnen ook. En hoe had je precies in gedachten dat dat zou gaan?
Extra duels kunnen ook. Maar, zoals Apollinisch zei: vier duels met een extra film is het makkelijkst.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Lilo & Stitch is zo ongeveer het speciaalste wat Disney ooit gedaan heeft.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Extra duels kunnen ook. Maar, zoals Apollinisch zei: vier duels met een extra film is het makkelijkst.
Ja maar, hoe gaat dat dan in z'n werking
?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ja maar, hoe gaat dat dan in z'n werking
?
Je hebt 16 duels. Daar iene-miene-mut je nog 4 films bij, zodat er bij 4 van de 16 duels geen twee, maar drie films het tegen elkaar opnemen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Mee eens. Gewoon 4 duels met 3 films. Is niet zo moeilijk uit te voeren. Er horen volgens mij ook nog enkele CGI-films bij, als The Wild, Chicken Little en Meet the Robinsons.
En waarom is The Many Adventures of Winnie the Pooh eruit gegooid, nota bene een van de meest iconische Disneyfilms? Ook Fantasia 2000 hoort er wel in. Dat die films die tussen Bambi en Cinderella weggelaten kunnen worden ben ik het mee eens. Die paar die ik ervan zag waren nauwelijks films, maar meer compilaties en dergelijke.
Het is wel grappig dat ik de eerste 32 films uit de lijst gezien heb en van de 4 die weg wil hebben alleen Brother Bear. Disney van de laatste jaren trekt me minder.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Mee eens. Gewoon 4 duels met 3 films. Is niet zo moeilijk uit te voeren. Er horen volgens mij ook nog enkele CGI-films bij, als The Wild, Chicken Little en Meet the Robinsons.
En waarom is The Many Adventures of Winnie the Pooh eruit gegooid, nota bene een van de meest iconische Disneyfilms? Ook Fantasia 2000 hoort er wel in. Dat die films die tussen Bambi en Cinderella weggelaten kunnen worden ben ik het mee eens. Die paar die ik ervan zag waren nauwelijks films, maar meer compilaties en dergelijke.
Het is wel grappig dat ik de eerste 32 films uit de lijst gezien heb en van de 4 die weg wil hebben alleen Brother Bear. Disney van de laatste jaren trekt me minder.
Regel jij het maar
Ik heb het een beetje druk. Ik zou juist het liefst alle classics willen, maar dat word voor me teveel gedoe. Vind Brother Bear juist een goeie film, en Bambi & Cinderella de klasieker mogen niet ontbreken.