- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Animatie
Knock Out: Animatie
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Moeilijke keus.. Burton tegen Ghibli.
2-1.
Villevalo23
-
- 1822 messages
- 4270 votes
3-1
Hoe kan Millennium actress eruit vliegen tegen Peter Pan.... meteen mijn favoriet weg
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Het verlies van Sennen Joyu verbaast me niet eens.
3-2
Villevalo23
-
- 1822 messages
- 4270 votes
Nee, echt verbazen doet het ook niet maar het is wel zonde
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
3-3
De trend is hier wel duidelijk. Al het Japanse werk verliest het van Amerikaanse troep. Ik verwacht een finale willekeurige Di$ney - willekeurige Pixar.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
3-4
Ik heb nog niet veel gezien, maar die Amerikaanse films doen me niks meer.
Ik kijk ze wel mee met m'n dochter...
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
De trend is hier wel duidelijk. Al het Japanse werk verliest het van Amerikaanse troep. Ik verwacht een finale willekeurige Di$ney - willekeurige Pixar.
Nogal overtrokken, aangezien een Shrek 2 (enorm bekende film!) ook van verliezen van Robot Carnival (wie kent het?). Zal een KO worden waar alles gewoon van timing gaat afhangen.
Villevalo23
-
- 1822 messages
- 4270 votes
Nogal overtrokken, aangezien een Shrek 2 (enorm bekende film!) ook van verliezen van Robot Carnival (wie kent het?). Zal een KO worden waar alles gewoon van timing gaat afhangen.
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Wat een hoop 'anti-disney/pixar/...' sentimenten. Ben ik toch blij dat ik kan genieten van zowel amerikaanse als europese als aziatische animaties
.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Nogal overtrokken, aangezien een Shrek 2 (enorm bekende film!) ook van verliezen van Robot Carnival
Dat was dan ook de enige keer dat een Japanner een Amerikaan versloeg volgens mij, tot nu toe.
En daar komt er dan nu nog eentje bij...
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
2-0
Omohide Poro Poro en Laputa zijn ook door. Maar een Ghibli (want men kent ook niet meer) finale tegen een Pixar finale zit er dik in.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Omohide Poro Poro
Die wint dan net weer van de enige Amerikaan die het wel verdient door te gaan...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De vorige twee animatie knock-outs werden ook gewonnen door een Ghibli (Grave of the Fireflies en Totoro). Ik verwacht dat dit weer gebeurt.
Villevalo23
-
- 1822 messages
- 4270 votes
Maar als een ghibli-film nu gewoon de beste film is..... dan is het logisch als hij wint 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-2
17. Ice Age: The Meltdown - Little Mermaid, The
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het verlies van Sennen Joyu verbaast me niet eens.
3-2
Inderdaad, het is ook een vervelende film.