- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Ko: Genre
Ko: Genre
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
2-4 dik, zeker qua actie. know-nots
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
2-1
Als Goldeneye nu nog verliest van King Arthur is het feest helemaal compleet 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Kill Bill 2 gewonnen in een actie KO tegen Hard-Boiled 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
know-nots
Nee hoor.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
1-2 Cloverfield actie 
Paar actiescenes, maar daar houdt het wel mee op.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Paar actiescenes, maar daar houdt het wel mee op.
Waarom dan heel dik?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
4,5* tegen 2,0*
Omdat ik Transformers een zeer matige film vind en Cloverfield een zeer goede. Aangezien Cloverfield hier geselecteerd is als actiefilm mag je er dus ook op stemmen.
Ik stem dan in feite ook voor de film en niet alleen op de actiescenes. Bij een drama of misdaadfilm gaat men toch ook niet ineens naar de scenes kijken lijkt me.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik ben het met Spetie eens. We hebben net de actie-scene ko achter de rug. Het gaat mij er meer over wat een genre te bieden heeft.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ook enkel om dat er tijdens de selectie geopperd wordt dat men wel op het actie-gedeelte van de film zal stemmen. Beetje vicieus cirkeltje waar we in elke KO tegenaan lopen.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Ook enkel om dat er tijdens de selectie geopperd wordt dat men wel op het actie-gedeelte van de film zal stemmen. Beetje vicieus cirkeltje waar we in elke KO tegenaan lopen.
Inderdaad. Snap best dat sommigen het niet met mij eens zullen zijn en wel op de actie stemmen. Mij best, legde alleen even uit hoe ik tot mijn stemmen kom. Al zal de uitslag misschien anders zijn al iedereen wel op dezelfde manier zou stemmen, maar dat blijft natuurlijk natte vinger werk.