- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Slechtste film in top 10 voorganger
Slechtste film in top 10 voorganger
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
A Beautiful Mind, maar een lastige keuze.. TSR en GF II zijn ongeveer even matig
Edit: ik zag C'era una Volta il West over het hoofd.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
1. Meglio Gioventù, La (2003) 1*
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, maar in mijn herinnering wordt die steeds saaier. 
Niets bijzonders. Ik herwaardeer wel vaker films zonder herziening.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Zonder het plaatsen van bovenstaande smiley zou ik je heel misschien nog hebben geloofd. De slechtste film in jouw top 10 is nog steeds Fight Club -0,5* (1999).
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Nee, maar in mijn herinnering wordt die steeds saaier. 
Niets bijzonders. Ik herwaardeer wel vaker films zonder herziening.
Ik ook. Moet kunnen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb het voor alle duidelijkheid alleen over het één minuut voor het plaatsen van zijn bericht verlagen van zijn stem bij zijn "lievelingsfilm" La Meglio Gioventù (2003) van 1,5* naar 1*. Dat vind ik opvallend. Mijn aanname dat het zijn "lievelingsfilm" is komt voort uit de vele berichten die hij bij deze film heeft geplaatst nadat een andere gebruiker dan ik lovende woorden bij deze film heeft geplaatst.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Kan toch? Omdat die film dan net genoemd wordt in het topic, denk je nog een keer na over die filmervaring en verlaag je je score. Zelfs dat heb ik regelmatig gedaan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bovendien is la vita e bella mijn "lievelingsfilm". Voor die titel is meglio veel te gewoontjes voor.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Ik heb ook regelmatig last van herwaarderen zonder herziening. Niet altijd negatief overigens. Vind het toch belangrijk of een film bij blijft of niet en of ik daar een goed/slecht gevoel bij heb, dan verhoog/verlaag ik toch lekker 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Slechtste film uit de top 10 van Dragon
La Haine (2.5*)
Lexcoaster
-
- 1268 messages
- 1222 votes
Uit guulbert z'n lijstje alleen A Clockwork Orange gezien, en die is alles behalve slecht. Ik gok dus Visitor Q. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Beautiful Mind, A
Fijne top 10 trouwens met mijn nrs 1, 3 en 4 ertussen. 
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
A Clockwork Orange 1.0*
Fargo is ook een misser maar voor de rest prima top 10! Black, White Cat lijkt me erg leuk, binnenkort maar eens kijken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Gladiator (1,5)