- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Movie(kilo)Meter Filmketting
Movie(kilo)Meter Filmketting
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11862 votes
81.175 gebruikers. Flink aantal actief daarvan. Zou je moeten winnen toch?
Zelf ook maar aangemeld.
Klopt, ik vraag me dan af hoeveel vaste bezoekers hun wel niet willen hebben.
Denveen
-
- 355 messages
- 288 votes
Sinds het op de voorpagina staat van MovieMeter schieten we de lucht in! In het afgelopen halfuur al bijna 30 aanmeldingen
!
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Misschien dat heb plebs van gratiz.nl de komende dagen zoveel gratis nieuwe rotzooi bovenaan hun site zet dat cinemalink niet zoveel aandacht meer krijgt daar. Anders moeten we toch maar zo langzamerhand met plan B en C komen.
Valsspelen via gratiz.nl lijkt me niet handig, straks tellen ze wel mee en gooien we onze eigen glazen in.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zou het kunnen dat er mensen van deze ketting zich ook op die ketting aanmelden?
Enkel om mee te liften op het succes. Lijkt me best mogelijk.
Dat kan niet, je mag je slechts bij 1 ketting aansluiten.
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
Zou het kunnen dat er mensen van deze ketting zich ook op die ketting aanmelden?
Enkel om mee te liften op het succes. Lijkt me best mogelijk.
Het is dan ook een rare actie. Zodra de einddatum in zicht komt meldt iedereen zich aan bij degene die op dat moment op de eerste plek staat. De code's daarvan staan gewoon op de betreffende site's.
Dus hoe dan ook: '' Prijs gegarandeerd ''
deLeeuw
-
- 678 messages
- 1943 votes
Heb je 2 e-mailadressen? Dan kan het volgens mij wel..
Lijkt me sterk dat zogenaamde familieleden niet mee mogen doen of dat er maar per IP-nummer 1 account kan worden aangemaakt, waarschijnlijk geldt de regel: ''1 account per e-mailadres'' .
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
homepagina?
Als we het toen hadden gedaan zaten we nu al op de 2000
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dus hoe dan ook: '' Prijs gegarandeerd ''
Vandaar ook mijn paranoia bij de actie van die site. Wat moeten die met al onze gegevens? Wat hebben zij erbij te winnen?
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Vandaar ook mijn paranoia bij de actie van die site. Wat moeten die met al onze gegevens? Wat hebben zij erbij te winnen?
Spam
? En statistisch onderzoek waar de meeste mensen actief zijn met dit soort acties en waar film liefhebbers zitten. Geen idee waarvoor ze dat zouden willen weten, maar het kan een optie zijn. Je kan het zo gek niet bedenken of men wil er wat mee, er valt immers vrijwel overal geld mee te verdienen, als je het maar op de juiste manier gebruikt/verkoopt.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2407 votes
Zullen de gegevens wel willen hebben zodat mensen sneller gaan denken dat ze echt maar 1 keer mee kunnen doen.
Wat een magisch woord is gratis toch 
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ook present!
En een klein kickje natuurlijk 
Jason28
-
- 222 messages
- 116 votes
Het is gewoon ongelooflijk hoe magisch het woord "gratis" (op wat voor manier dan ook geschreven) is. Wat zit nederland toch vol met hebberts en graaierds. Helaas zullen "wij", (die op deze site serieus over films ouwehoeren) nooit meer van "Gratiz.nl", (waar iedereen zoveel mogelijk troep wilt verzamelen en zich voor alles aanmeldt waar maar wat mee te verdienen valt, ook al is het een gratis AH wuppie) winnen.
Flavio_Z
-
- 7 messages
- 4 votes
Ook ingeschreven.. Al betwijfel ik of we 'gratiz.nl' nog in zullen halen... 
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Ook maar even gedaan. Alleen de kans dat het aantal kilometers van gratiz.nl nog ingehaald wordt, lijkt me vrij klein.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Plan B dan maar ?
Meer de nadruk leggen op GRATIS FILM !!!!! om de wat minder hechte users over de streep te krijgen
.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Plan C: dreigen met een ban voor degenen die niet meedoen. Uiteraard niet met de intentie die ban uit werkelijk uit te delen, maar een beetje pressie moet kunnen 
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Ja ja ja...ik heb me ook al ingeschreven. Geen idee of het wat opschiet, maar ik gun gratiz natuurlijk helemaal niks!
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
We halen die arme studentjes en verveelde huisvrouwen van gratiz.nl nooit meer in, maar de tweede plaats is volgens mij ook prijs, er staat ergens dat er maar 1 prijs per ketting is.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Vanochtend had gratiz nog ong. 2,7 keer zoveel kettingen, nu nog 2,35 keer zoveel. We zijn aan het inlopen maar dan moeten wel zoveel mogelijk MovieMeteraars ook MoviekiloMeteraars worden.
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Misschien nog wat via hyves proberen? Ik ben niet zo handig met hyves...misschien dat iemand hier wat mee kan?
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Misschien nog wat via hyves proberen? Ik ben niet zo handig met hyves...misschien dat iemand hier wat mee kan?
Ik zal eens aan mijn zusje vragen