• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.925 votes
Profile

Movie(kilo)Meter Filmketting

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11862 votes

mjk87 wrote:

81.175 gebruikers. Flink aantal actief daarvan. Zou je moeten winnen toch?

Zelf ook maar aangemeld.

Klopt, ik vraag me dan af hoeveel vaste bezoekers hun wel niet willen hebben.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Mijn naam staat 'r ook bij

damianodebeste

• 838 messages
  • 0 votes

Leuk zeg ik heb me ook aangemeld.

Denveen

• 355 messages
  • 288 votes

Sinds het op de voorpagina staat van MovieMeter schieten we de lucht in! In het afgelopen halfuur al bijna 30 aanmeldingen !

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Misschien dat heb plebs van gratiz.nl de komende dagen zoveel gratis nieuwe rotzooi bovenaan hun site zet dat cinemalink niet zoveel aandacht meer krijgt daar. Anders moeten we toch maar zo langzamerhand met plan B en C komen.

Valsspelen via gratiz.nl lijkt me niet handig, straks tellen ze wel mee en gooien we onze eigen glazen in.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Nomak wrote:

(quote)

Zou het kunnen dat er mensen van deze ketting zich ook op die ketting aanmelden?

Enkel om mee te liften op het succes. Lijkt me best mogelijk.

Dat kan niet, je mag je slechts bij 1 ketting aansluiten.

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Nomak wrote:

(quote)

Zou het kunnen dat er mensen van deze ketting zich ook op die ketting aanmelden?

Enkel om mee te liften op het succes. Lijkt me best mogelijk.

Het is dan ook een rare actie. Zodra de einddatum in zicht komt meldt iedereen zich aan bij degene die op dat moment op de eerste plek staat. De code's daarvan staan gewoon op de betreffende site's.

Dus hoe dan ook: '' Prijs gegarandeerd ''

deLeeuw

• 678 messages
  • 1943 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Dat kan niet, je mag je slechts bij 1 ketting aansluiten.

Heb je 2 e-mailadressen? Dan kan het volgens mij wel..

Lijkt me sterk dat zogenaamde familieleden niet mee mogen doen of dat er maar per IP-nummer 1 account kan worden aangemaakt, waarschijnlijk geldt de regel: ''1 account per e-mailadres'' .

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Kraay (6 nov.) wrote:

homepagina?

Als we het toen hadden gedaan zaten we nu al op de 2000

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

deLeeuw wrote:

Dus hoe dan ook: '' Prijs gegarandeerd ''

Vandaar ook mijn paranoia bij de actie van die site. Wat moeten die met al onze gegevens? Wat hebben zij erbij te winnen?

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Nomak wrote:

(quote)

Vandaar ook mijn paranoia bij de actie van die site. Wat moeten die met al onze gegevens? Wat hebben zij erbij te winnen?

Spam ? En statistisch onderzoek waar de meeste mensen actief zijn met dit soort acties en waar film liefhebbers zitten. Geen idee waarvoor ze dat zouden willen weten, maar het kan een optie zijn. Je kan het zo gek niet bedenken of men wil er wat mee, er valt immers vrijwel overal geld mee te verdienen, als je het maar op de juiste manier gebruikt/verkoopt.

geit

• 16 messages
  • 312 votes

kan niet meedoen, woon in duitsland...

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

Zullen de gegevens wel willen hebben zodat mensen sneller gaan denken dat ze echt maar 1 keer mee kunnen doen.

Wat een magisch woord is gratis toch

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Ook present!

En een klein kickje natuurlijk

Jason28

• 222 messages
  • 116 votes

Het is gewoon ongelooflijk hoe magisch het woord "gratis" (op wat voor manier dan ook geschreven) is. Wat zit nederland toch vol met hebberts en graaierds. Helaas zullen "wij", (die op deze site serieus over films ouwehoeren) nooit meer van "Gratiz.nl", (waar iedereen zoveel mogelijk troep wilt verzamelen en zich voor alles aanmeldt waar maar wat mee te verdienen valt, ook al is het een gratis AH wuppie) winnen.

Flavio_Z

• 7 messages
  • 4 votes

Ook ingeschreven.. Al betwijfel ik of we 'gratiz.nl' nog in zullen halen...

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Ook maar even gedaan. Alleen de kans dat het aantal kilometers van gratiz.nl nog ingehaald wordt, lijkt me vrij klein.

Leuke aktie. Kleine moeite ook.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Plan B dan maar ?

Meer de nadruk leggen op GRATIS FILM !!!!! om de wat minder hechte users over de streep te krijgen .

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Plan C: dreigen met een ban voor degenen die niet meedoen. Uiteraard niet met de intentie die ban uit werkelijk uit te delen, maar een beetje pressie moet kunnen

We staan tweede, kom op mensen!!

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

Ja ja ja...ik heb me ook al ingeschreven. Geen idee of het wat opschiet, maar ik gun gratiz natuurlijk helemaal niks!

Stapler

• 117 messages
  • 212 votes

Huray! Ik doe mee

edejong

• 277 messages
  • 531 votes

Ik doe mee!

Ik doe mee! Super actie!

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

We lopen in of lijkt het maar ?

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

We halen die arme studentjes en verveelde huisvrouwen van gratiz.nl nooit meer in, maar de tweede plaats is volgens mij ook prijs, er staat ergens dat er maar 1 prijs per ketting is.

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Vanochtend had gratiz nog ong. 2,7 keer zoveel kettingen, nu nog 2,35 keer zoveel. We zijn aan het inlopen maar dan moeten wel zoveel mogelijk MovieMeteraars ook MoviekiloMeteraars worden.

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

Misschien nog wat via hyves proberen? Ik ben niet zo handig met hyves...misschien dat iemand hier wat mee kan?

%%%%%%

• 2543 messages
  • 1234 votes

titia wrote:

Misschien nog wat via hyves proberen? Ik ben niet zo handig met hyves...misschien dat iemand hier wat mee kan?

Ik zal eens aan mijn zusje vragen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.