- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Actiescènes
Knock Out: Actiescènes
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Bah, Matrixscene die het haalt van een ongelofelijke classic scene! 
Het is een bekende scene, maar op vlak van actie slelt dit standaard oorlogsfragment simpelweg erg weinig voor, het is bijlange niet speciaal genoeg in elk geval om als 'beste actiescene' uit de bus te komen. Het is al compleet idioot dat deze scene zover geraakt is. Volgens mij hebben veel users tijdens deze voting dan ook niet goed in achting genomen dat er hier gestemd wordt op actiescenes en niet op (actie)films in hun geheel.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als Apocalypse Now iets niet is is het wel een actie film.... De helikopterscene is zo'n beetje het enige actierijke moment van de hele film.
Maar voor puberende users is het volume van de kogelinslagen blijkbaar doorslaggevend. De Helikoterscene is verder op elk vlak (fotografie, montage, spanningsopbouw, complexiteit, dramatiek, schaalgrootte, originaliteit en aktie.) duidelijk de meerdere van de scene uit de Matrix. (nou vooruit, the Matrix heeft meer cgi
)
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
De Matrix-scene vind ik ook niet echt een verdiende winnaar hoor, maar ja als ik moet kiezen tussen een random oorlogscene die eigenlijk niet veel met actie te maken heeft en echte actiescene die tenminste nog wat aparts brengt qua stilisme (ook al is het al veel beter gedaan), dan is het duidelijk dat The Matrix de betere is.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
De Matrix-scene vind ik ook niet echt een verdiende winnaar hoor,
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
een random oorlogscene die eigenlijk niet veel met actie te maken
Een erg vreemde uitspraak, herken er niets van. Heb je de scene uit AN wel eens goed bekeken?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Winnaar uit deze 2 bedoel ik natuurlijk.
kan iemand de volgende ronde doen!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wie gaat er loten?
zal ik?
wel heel erg, 3 keer de verkeerde door... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tot de 13, 2 verschil
1 The Matrix: lobby shoot-out die vervalt in de heli scene - Lat Sau San Taam(Hard-Boilded): ziekenhuis shoot-out
2 Running Scared: op de ijsbaan - Heat: bankoverval
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Een erg vreemde uitspraak, herken er niets van. Heb je de scene uit AN wel eens goed bekeken?
Een bijna weerloos dorpje dat gebombardeerd wordt, kan ik bezwaarlijk "actie" noemen. Oorlogsgeweld, ja. Maar voor mij persoonlijk is actie nog iets anders.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
0-7 duh
Schandalig dat AN verliest van een cgi product 
Oeltras
-
- 199 messages
- 0 votes
Ach het beetje peif paf poef uit de Matrix is al zo vaak beter gedaan... (haalt het bijvoorbeeld niet bij de scenes uit The Killer en Hard boiled) Het is voor mij een raadsel wat die bij de laatste 16-32 deed.

maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
0-11 Hadden beiden de 1ste ronde niet hoeven te overleven.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2 Running Scared: op de ijsbaan - Heat: bankoverval
zal ook wel 0-13 worden.
Want die ijsbaan scene is geen eens top 64 werk...
0-1