- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Actiescènes
Knock Out: Actiescènes
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Wat een kleuterniveau bij sommigen hier. Is toch maar moeilijk te accepteren dat er mensen zijn met andere voorkeuren.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Kwartfinale
1.Running Scared: op de ijsbaan - Saving Private Ryan: aankomst op het strand
2.Lat Sau San Taam(Hard Boiled): shoot-out in Loods - Heat: bankoverval
3.Lat Sau San Taam(Hard-Boilded): ziekenhuis shoot-out - Terminator 2: Judgement Day:vrachtwagen/motor achtervolging
4.The Matrix: lobby shoot-out die vervalt in de heli scene - Apocalypse Now: helicopter aanval
Tot de 12, 2 verschil
1.Running Scared: op de ijsbaan - Saving Private Ryan: aankomst op het strand
1-0
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
daar is iedereen schuldig aan, net zoals jij en nu ik er op reageert, of ben je school meester
Mij zie je nooit iemand aanvallen in een KO vanwege zijn stem. Als iemand echter denkt te moeten melden dat mijn stem niet klopt omdat ik niet stem zoals hij dat wil dan kom ik daar graag even op terug.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Mij zie je nooit iemand aanvallen in een KO vanwege zijn stem. Als iemand echter denkt te moeten melden dat mijn stem niet klopt omdat ik niet stem zoals hij dat wil dan kom ik daar graag even op terug.
hoewel ik je reaktie begrijp
3-1
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
4-1 Nooit gedacht nog eens te stemmen voor Running Scared maar hij is toch net iets minder slecht.
A. Jacobsen
-
- 495 messages
- 104 votes
5-2 Wat een belachelijke kleuren in dat eerste fragment.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-1 Nooit gedacht nog eens te stemmen voor Running Scared maar hij is toch net iets minder slecht.
Wat vind je slecht aan de spr scene? Ik vind de film slecht, maar deze scene geweldig.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Helemaal mee eens, ook de reden waarom ik steeds maar weer Jackie Chan films ga kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=l0JYNznbL0Q
Hartstikke leuk toch
.
Precies het tegenovergestelde van wat ik het liefst in een vechtscène zou willen zien. Als Jackie Chan tussendoor nog domme grapjes zou maken, zou het de ergernis compleet maken. Het lijkt wel een soort Disney vechtfilm en uiteraard voor alle leeftijden.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
10-8 
jammer dat er nog 2 Hard Boiled scene's in zitten..en ook jammer dat T2 scene erin zit, vind die kraan scene uit T3 nog veel beter.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Wat vind je slecht aan de spr scene? Ik find de film slecht, maar deze scene geweldig.
Op zich geen slechte scene maar heb een beetje eenzelfde gevoel als met Apocalypse Now. Het past niet in mijn straatje van pure actiescene's. Zal wel komen omdat het beide oorlogsfilms zijn en ik dat niet zozeer onder actie schaar.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Op zich geen slechte scene maar heb een beetje eenzelfde gevoel als met Apocalypse Now. Het past niet in mijn straatje van pure actiescene's. Zal wel komen omdat het beide oorlogsfilms zijn en ik dat niet zozeer onder actie schaar.
Die openingsscène lijkt me toch pure actie, maar dat zal wel aan mij liggen, vind het jammer als zo'n (toch wel vrij standaard) shoot-out'je hier wint van die briljante scène.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Inderdaad raar. Een shoot out in het gangster milieu is actie, maar omdat het oorlogssituatie (geen ruzie tussen gangs, maar tussen naties) betreft telt het ineens minder? Kan me toch echt geen actievoller moment indenken dat de landing op Normandië. Hoe zeer ik de rest van die film ook verafschuw, zou die scene van mij mogen winnen. Briljate beeld en geluidsmontage die je midden in de enerverende actie plaatsen.
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Als ik eerlijk mag zijn vind ik het schoolvoorbeeld van een goeie shootout toch die uit The Untouchables..beter als die van Hard-Boiled