- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Actiescènes
Knock Out: Actiescènes
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik probeer wel de actie zelf te beoordelen ja. Het is toch een knock-out actiescenes?
Ja, maar wat ik dus bedoel is dat sommige actiescene's totaal niet overeenkomen met het filmpje.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
5-5
Ja, maar wat ik dus bedoel is dat sommige actiescene's totaal niet overeenkomen met het filmpje.
Het is natuurlijk niet zo dat ik elke film heb gezien,Ik heb de filmpjes gepakt die ik het meest overeen vond komen met de beschrijving van een bepaalde scène.Dat ik daar dan een verkeerd filmpje bijgevoegd heb kon gebeuren, net als van een bepaald moment helemaal geen filmpje van te vinden was en ik daar een trailer bijgevoegd heb in de hoop dat die bepaalde scène, of in iedergeval een moment, in die trailer zit.
Komt iemand een filmpje tegen waarvan het niet klopt zeg het dan gewoon, of zoek de goede scène even op.Als deze KO nog een volgende keer komt doe ik het dan wel gewoon zonder de filmpjes.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
5-6, niet zo boeiend als actiescene de eerste, en dat de rest van de film blijkbaar wel boeiend is boeit me geen ruk
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
17.Mad Max 2: snelweg gevecht - Kill Bill vol.1:The Bride vs. The Crazy 88
0-1
Is trouwen een speciale versie van de Kill Bill scene voledig in kleur en nog een stukje langer en bloederiger dus kijken allemaal.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
...
Ik geef jou ook nergens de schuld van, jij kan er tenslotte niks aan doen dat er geen filmpje (bijvoorbeeld) is van die ene specifieke actiescene. Daarom had ik ook het liefst een KO zonder filmpjes gehad, desnoods zonder die toevoegingen van Ramon.
Lad
-
- 5700 messages
- 0 votes
Ik ken die eerste niet, en bij die trailer ben ik ook niet veel, dus ik stem niet.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Gelukkig nog een paar verstandige mensen 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes