- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Horrorfilms (2008)
Knock Out: Horrorfilms (2008)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ja-knikkers of niet, A l'Intérieur is gewoon té weinig vernieuwend of bijzonder om een grote groep mensen aan te spreken.
Lijkt me net dat je met vernieuwing en iets bijzonders geen grote groep mensen bereikt. Daarvoor heb je middelmaat en weinig excessen nodig. Zoiets als The Exorcist dus, waar je met enkele simpele cuts een regulier drama van kan maken.
Jayvie
-
- 964 messages
- 0 votes
Ik vond persoonlijk The Exorcist maar saai... Heb hem heel vroeger gezien, en ik weet dat ik het maar nix vond. Recent heb ik toch de box gekocht (aangezien ik ouder ben en mijn filmsmaak wel wat verschilt tegenover 10 jaar terug) en ik vond het nog altijd nix.
Ik begrijp ook niet wat iedereen daar zo fantastisch aan vindt/vond, maar ja, zal wel aan mij liggen waarschijnlijk.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik vind The Exorcist een behoorlijk intense film mede door het geweldige acteerwerk en strak scenario. Audiovisueel ook erg sterk imo en volgens mij ben ik geen ja-knikker. Jammer dat je de stemmers zo allemaal over één kam strijkt OH.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Jammer dat je de stemmers zo allemaal over één kam strijkt OH.
Doe ik niet, maar zij forceren wel de beslissing. Sowieso allen klassiekers weer die overblijven hier, zegt toch genoeg ?
Jayvie
-
- 964 messages
- 0 votes
Pff, ik heb dikwijls genoeg als enige voor een bepaalde film gestemd
Ik heb wel gemerkt dat bepaalde personen echt de helft van de keren voor de vaart meestemt, belachelijk. Stem gewoon op de film die je het beste vindt, of stem niet als je ze niet gezien hebt.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Doe ik niet, maar zij forceren wel de beslissing. Sowieso allen klassiekers weer die overblijven hier, zegt toch genoeg ?
Klassiekers bij wie? Is Halloween een klassieker bij het grote publiek? Halloween is gegroeid tot een enorme culthit ja, maar een klassieker bij de menigte? Nee. Feit dat hij in geen één toplijst terug te vinden is zegt wel wat. Invasion of the Bodysnatchers? Van deze film heeft 95% van het land waarschijnlijk nog nooit gehoord. Vooral liefhebbers die deze films verder stemmen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Eh ? Draai het of keer het hoe je wil, het zijn allen ingeburgerde en grote horror namen. The Exorcist al helemaal. Je hoeft niet bepaald een horrorliefhebber zijn om deze titel te kennen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ze hebben daar dan ook de tijd voor gehad als je het zo bekijkt. Oneerlijk om dit naast een film die een jaartje oud is te zetten en daarop af te rekenen. Maar genoeg hierover. Je laatste stem zal weer genoeg stof op doen waaien
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
11-12
easy
shit, twee seconden te laat...
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
11-12 Halloween heeft een keer gewonnen
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
Shit The Exorcist verloren het is een van me favoriete films
Invasion Of The Body Snatchers - The Thing
0-1
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
We gaan toch maar tot de 12
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
damiano maakt er een beetje puinhoop van, het is nog vroeg... Hij stemde eerst 11-11 (later ge-edit to 11-12 ???) ik stemde 11-12 (Halloween).
en jij/Halcyon dus nu 11-13 (12 maar 2 verschil)
Nu pas begint de nieuwe battle.... De vorige was bovendien verkeerd om geplaatst (da's verwarrend)
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
We gaan toch maar tot de 12
Met 2 punten verschil.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Tweede halve finale. Tot de 12 (2 verschil):
The Thing - Invasion of the Body Snatchers
0-1
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
damiano maakt er een beetje puinhoop van is nog voreg. hij stemde 11-11
ik
11-12
en jij dus nu 11-13 (12 maar 2 verschil)
Nu pas begint de nieuwe battle....
Ja sorry maakte er inderdaad een beetje een puinhoop van was het ff vergeten
Mr Confused
-
- 1715 messages
- 6588 votes
2-2 En wat met damianodebeste & Halcyon hun stem? Dan zou het 4-2 moeten zijn.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
2-2 En wat met damianodebeste & Halcyon hun stem? Dan zou het 4-2 moeten zijn.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
3-2 thing
Halycon is waarschijnlijk weer op vakantie in Finland geloof ik