- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO: Filmduo's
KO: Filmduo's
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Allebei geen duo's. In Lebowski hoort Buscemi er ook bij. Geen sprake dus van een duo pur sang.
Dat geef ik toe, ik had er ook liever een trio van gemaakt, maar The Dude en Sobchak hebben ook belangrijke scenes met hun tweeën. Bovendien is de rol van Buscemi erg leuk, maar veel minder belangrijk - de clou is juist dat het om een duo gaat waar nog een derde persoon aanhangt die door geen van beiden au serieux genomen wordt.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
1-1
Ik ken de andere film niet, maar Wallace & Gromit zijn te goed om er niet voor te stemmen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
24. Gene Wilder & Richard Pryor (Diversen) - The Rock: Stanley Goodspeed & John Mason
0-1
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Zelden zoveel kritiek gehoord bij een KO. Ik vraag mij af waar al die critici waren toen de lijst in de steigers stond. Blijkbaar staan de beste stuurlui aan wal.
4-1 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
25. Face/Off: Sean Archer & Castor Troy - 48 Hours: Jack Cates & Reggie Hammond
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kom op zeg, hebben die flauwe komieken eerst Det. Jimmy Doyle & Det. Buddy Russo eruit geflikkerd en nu Stanley Goodspeed & John Mason... 
Lastig 0-3
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Kom op zeg, hebben die flauwe komieken eerst Det. Jimmy Doyle & Det. Buddy Russo eruit geflikkerd en nu Stanley Goodspeed & John Mason... 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
26. Aaltra: Ben & Gus - Fa Yeung Nin Wa: Chow Mo-wan & Su Li-zhen