- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - Films zonder stemmen
Knock Out - Films zonder stemmen
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Het probleem is dat je eigenlijk amper hanteerbare criteria kunt verzinnen om films te selecteren voor zo'n lijst. Door te kiezen voor regisseurs die al iets bewezen hebben dacht ik een soort kwalitatieve maatstaf in te voeren, maar het gevolg is dat het vooral oude films zijn uit het begin van hun carriere die eigenlijk niet bijzonder interessant zijn, behalve dan door het feit dat een bekende regisseur ze gemaakt heeft
Het zou mooi zijn mochten we een lijst kunnen maken van films die op imdb goed scoren maar hier nog geen stemmen hebben, maar dat is onmogelijk op te stellen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
1-1
Ik kan me de dramatische scenes al zo voorstellen 
[Preketero]
-
- 8531 messages
- 2450 votes
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
3-1
Dat zijn dochter zwanger en gelukkig getrouwd blijkt te zijn is toch wel zonde, het maakt de film al meteen een stuk minder interessant. Dan liever een goeie, ouderwetse (en blijkbaar ook romantische) oorlogsfilm 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
en de eerste come-back is een feit
Fängelse (1949) (heeft een stem)
vervangen door: Das Goldene Tor(1992)
1-0
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
1-1
De aartslelijke poster en de totaal afstotende plot spreken me toch aan 
Of zoals een user op imdb samenvat: "Where Goddard tries to be an iconoclast, he only achieves a very painful boredom" 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
"Patricia Lumumba en Emile Rousseau bediscussiëren in een slecht verlichte kamer het verval van de Franse taal in de huidige kapitalistische samenleving." 
1-5