- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar
Knock-out: mooiste avatar
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Hoe ver kwam jij eigenlijk Reinbo? toch wel de 2e ronde minimaal?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2e ronde, vloog er uit tegen een totaal nietszeggend plaatje IMO. 
1-1
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Waarom een hitlerkat?
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik zou graag mijn avatar nog even willen toelichten vanwege sommige negatieve kritieken.
Ik heb gekozen voor de HAL 9000 computer om dit personage me verschrikkelijk intrigeerde. HAL kijkt je verschrikkelijk klinisch, steriel en afstandelijk aan in 2001: a Space Odyssey, maar tegelijkertijd heeft HAL emoties en hij laat zijn mening spreken.
Ik zie het communiceren op MovieMeter een beetje op een zelfde manier. Meningen lopen flink uiteen en emoties lopen hoog op, maar ondertussen blijf er een steriele en afstandelijke verstandhouding. Daarbij kijkt HAL terug, zoals ik het ook prettig vind dat Reinbo mij aankijkt in de vorm van Frank Zappa.
Ik heb dit niet eerder vermeld omdat het anders lijkt alsof ik zieltjes probeer te winnen. Bedankt voor de lovende reacties en ik vind het ook verschrikkelijk leuk dat mijn avatar het tot de halve finale's heeft geschopt.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Waarom een hitlerkat?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En sommige mensen snappen niet dan sommige humor anderen kwets, maar dat probleem is ook niet aan jou probleem. Eigen humor eerst....
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
En sommige mensen snappen niet dan sommige humor anderen kwets, maar dat probleem is ook niet aan jou probleem. Eigen humor eerst....
Ikzelf voel me niet gekwetst ofzo, alleen vind ik het gewoon geen leuke avatar
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
verwacht niet dat zo'n poes hier veel mensen zal kwetsen.
Tenzij er hier veel users van boven de 70 jaar zitten.
A. Jacobsen
-
- 495 messages
- 104 votes
Wel jammer dat Sjeik Yerbouti niet leesbaar is op je avatar, Reinbo, als het je nickname was zou je ongetwijfeld verder zijn gekomen.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Wel jammer dat Sjeik Yerbouti niet leesbaar is op je avatar, Reinbo, als het je nickname was zou je ongetwijfeld verder zijn gekomen.
wat mij betreft had ie nog steeds de finale mogen halen
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Had mijn avatar liever van een andere zien verliezen, maar het zij zo. 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ikzelf voel me niet gekwetst ofzo, alleen vind ik het gewoon geen leuke avatar