- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
3. Shichinin no Samurai - Taxi Driver
hmmmm
1-0
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Het kan me allemaal geen bal meer schelen met deze titels!
Sukses!!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
had ik niet van jou verwacht.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
1 x 4.0*
2 x 2.5*
1 x 1.5*
2 x 1.0*
2 x 0.5*
Nog maar één echte voldoende bij de laatste 8. Armzalige selectie 
5-6
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Precies, dan stem ik dus ook voor Jan met de lange achternaam.
Dit feestje is voor jullie.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Oh, AB zit er nog in. Wist ik niet meer. De rest zijn van die titels die ik me amper meer kan herinneren.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Oh, AB zit er nog in. Wist ik niet meer. De rest zijn van die titels die ik me amper meer kan herinneren.

ben het er wel mee eens dat ondanks er veel titels in staan die mijn favo zijn het best wel wat meer diversiteit in had gemogen, maar soit 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dit is echt met recht en veruit het meest saaie lijstje kwartfinalisten dat we ooit hebben gehad.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
6-6
dat gezanik over "saaie lijsten" is pas bedroevend. En dat als een mantra elke pagina te herhalen, keer op keer. Over kinderachtig gesproken. Het is een "spelletje", geen parlementair onderzoek.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik zou zoveel wilen herzien en er komt ook wekelijks nieuw spul bij en ik moet nog gemiste films zien. Kortom ik wil met pensioen!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Ik zou zoveel wilen herzien en er komt ook wekelijks nieuw spul bij en ik moet nog gemiste films zien. Kortom ik wil met pensioen!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
6-6
dat gezanik over "saaie lijsten" is pas bedroevend. En dat als een mantra elke pagina te herhalen, keer op keer. Over kinderachtig gesproken. Het is een "spelletje", geen parlementair onderzoek.
Betrap mij maar is op gezeur over de knockouts dan. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
8-7
Wat een saaie films zeg, die laatste acht.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
En het dan ook nog nodig vinden om er elke keer op te reageren.
sure, 'elke keer', het is goed met je

Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik zeur nooit. Als iemand zeurt, dan is het in zijn ogen waarschijnlijk terecht en dan mag dat. Dus ik weet niet waar je je druk over maakt.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dit zou pas een mooie kwartfinale zijn geweest. 
Apocalypse Now - Fight Club
Underground - 2001
Clockwork Orange - C'era una Volta di West
Survive Style 5+ - Soy Cuba