- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock out: Wat is de beste dvd van Ville Valo?
Knock out: Wat is de beste dvd van Ville Valo?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
39. Flying Dragon, Leaping Tiger-Het Rode Korenveld.
Villevalo23
-
- 1822 messages
- 4270 votes
40: Untold Scandal – Flags of our fathers
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Ik kom hier wel eens onzinnige topics tegen maar dit slaat echt alles.
Ramon, als dit topic je niks boeit, kom dan ook niet. kleine moeite dit topic links te laten liggen. Geen rede tot klagen
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Een dikke geeuw! Allicht dat iedereen hier kan doen en laten wat ie wil en ik sta hier ook niet met een rode kaart te wapperen. Maar deze filmbattle gaat me echt veel te ver. Er zit geen lijn in, geen categorie of wat dan ook en het is echt puur bezig blijven om het bezig blijven. Er zijn battles genoeg en verder heb ik natuurlijk alle recht om te klagen.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Een dikke geeuw! Allicht dat iedereen hier kan doen en laten wat ie wil en ik sta hier ook niet met een rode kaart te wapperen.
Maar deze filmbattle gaat me echt veel te ver. Er zit geen lijn in, geen categorie of wat dan ook
en het is echt puur bezig blijven om het bezig blijven.
Er zijn battles genoeg en verder heb ik natuurlijk alle recht om te klagen.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik ben het wel eens met Ramon K, desalniettemin
2-4
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Echt gast, waar doe ik dat?
Is het echt zo verschrikkelijk dat er af en toe eens wat vraagtekens worden geplaatst bij bepaalde topics? Een beetje kritiek moet kunnen toch. Misschien komt er nog wel een Betamax-knock out initiatief van iemand. Of een topic 'plaats hier je favoriete personage uit Cast Away'
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Flamen/trollen is een nieuw hypewoordje. Maakt niet meer uit wat het betekent, 't is gewoon tof om te roepen.
Face it Ramon, je bent gewoon een proactieve pretentieuze troll 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
En ik mag bovendien toch hopen dat iedereen weet dat dit zwaar kansloze topics zijn.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ik weet niet eens wat een "zwaar kansloos topic" betekent 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Flamen/trollen is een nieuw hypewoordje. Maakt niet meer uit wat het betekent, 't is gewoon tof om te roepen.
Face it Ramon, je bent gewoon een proactieve pretentieuze troll 
Dat blijkt wel weer. 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
41: Marie Antionette – A history of violence
0-1