- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Owen is één van de slechte acteurs van het moment, CoM een melige Hollywood coup.
2-7 Memento is ook niks verder.
Wel triest dat je op de film stemt die je 1,0* geeft, terwijl je voor COM 3,0* hebt uitgedeeld. Totaal onlogisch!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hij dacht wellicht op te schieten, want het is hem om het even. Maar er is nu een sterke comeback van Clive aan de gang...
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Memento is een flauw scripttruukje, meer niet. CoM is ook niet briljant, maar altijd beter.
[Preketero]
-
- 8531 messages
- 2450 votes
1-2 en straks mondeling gaan discussiëren over deze film...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Wel triest dat je op de film stemt die je 1,0* geeft, terwijl je voor COM 3,0* hebt uitgedeeld. Totaal onlogisch!
Heb gewoon meer begrip voor de waardering van Memento. Wat mij betreft horen beiden hier al lang niet meer thuis, dus gaat mijn stem naar Memento.
3-2
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
6-3 Little Miss Sunshine
Nu niet op het laatste moment alle goede films verwijderen, hé 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Heb gewoon meer begrip voor de waardering van Memento. Wat mij betreft horen beiden hier al lang niet meer thuis, dus gaat mijn stem naar Memento.
Hoezo begrip? Omdat een film hooggewaardeerd staat bij de mensen en jij een lage stem uitgedeeld hebt? Wat dat betreft zullen een hele hoop films op je begrip kunnen rekenen denk ik. 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Je stemt toch op de film die je beter vind? Een verschil van twee hele sterren is toch een behoorlijk verschil. Vreemde gang van zaken dit OH.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Memento vind ik een film met een zekere uitstraling. Ik vind het verder niks, maar dat staat daar los van. CoM viel in de bioscoop wel mee maar is achtergebleven als passieloos bandwerk met een knieval naar Hollywood. Ben er ook redelijk zeker van dat CoM bij herziening niet meteen meer die 3* zal halen.
Maw, meer begrip voor waardering van Memento.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
6-5
Ik zie het probleem niet. Ik stem ook niet altijd o.b.v. mijn stemmen, maar eerder welke ik de moeite waard vind voor een volgende ronde.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Jammer dat Memento door is.
7-5
Hoewel ik moet toegeven dat ik het ook niet erg zou vinden als LMS door zou gaan.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
7. Perfume: The Story of a Murderer - Bom Yeureum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom
1-0