- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Bedankt voor de loting The One Ring. Voor mij persoonlijk is battle 9 de kraker. Twee films met de maximale waardering.
Erg jammer ja, de twee beste films die er nog in zitten.
Road to Guantanamo toevallig net zitten kijken. Aardig, maar kan toch niet tippen aan NCFOM.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Maar er wordt blind gestemd zonder je ook maar te verdiepen in de andere titel.
Het belangrijkste aan de KO is niet de winst maar wat mij betreft de exposure voor de titel in kwestie.
Maar als dan 6 know nots Keane in 3 minuten naar huis stemmen, zonder ook maar te kijken naar wat het voor film is, dan vind ik dat zonde.
Heeft niks met tegen je verlies kunnen te maken. Zo gebruik je een belangrijk nevendoel van de site in mijn ogen niet. Want je wordt zo alleen bevestigd in wat je al weet in plaats van dat je je verdiept in iets leuks en nieuws dat je wordt voorgehouden.
Maar ik heb wellicht (understatement) een te romantische kijk op dit soort spelletjes.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, al vrees ik dat de verkeerde gaat winnen. Na No Country for Old Men is Children of Men mijn favoriet uit de overgebleven lijst, maar Memento lijkt me populairder.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
7-6
pff, Children of Men alwéer een rotloting
..en dit keer moet ik toch echt op de Memento stemmen die ik beter vind, erg jammer.