- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-1 Een van de meest ondergewaardeerde films op de site naar mijn mening.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
37. Ballad of Narayama, the (1983) - Idiot, the (Hakuchi)
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Een van de meest ondergewaardeerde films op de site naar mijn mening.
Waaruit ik durf afleiden dat je Jeremiah Johnson niet gezien hebt 
Iemand die Dances with Wolves 4* geeft, is het aan zichzelf verplicht Jeremiah Johnson eens te bekijken. Vergelijkbare categorie, maar veel beter.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
1-2 Duidelijk, al zijn het beide 5* films.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Onterecht, maar Fist is wel diegene die wat meer in de bloemetjes mag staan. Umfeld heeft zijn promo wel al gekregen 
40. Atlantic City (1980) - Imitation of life (1959)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Waaruit ik durf afleiden dat je Jeremiah Johnson niet gezien hebt 
Iemand die Dances with Wolves 4* geeft, is het aan zichzelf verplicht Jeremiah Johnson eens te bekijken. Vergelijkbare categorie, maar veel beter.
Ongetwijfeld een goede film, maar waarschijnlijk niet zo uniek als All That Jazz. En als ik een kans krijgen om ATJ te promoten dan doe ik dat gewoon 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nog even de loting nagelopen. De KO levert toch zo'n 50 tips voor mij op (van films die ik nog niet heb gezien). Een onwaarschijnlijk aantal, zal me wel verteld hebben, want ik zag toch meer titels die ik niet heb gezien.
Trouwens het tempo ligt erg laag, welke zotteriken hebben voorgesteld zo'n lage drempel te hantren, dat niemand kan stemmen?? 
Helaas Chinese Bookie, Distance, Sombre en Satanstango er al uit. Al waren de tegenstanders vaak ook bijzonder briljant...