- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Gouwe Ouwe Films (2008)
Knock-out: Gouwe Ouwe Films (2008)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Hoe komt het toch dat Laurel and Hardy films in KO's nooit kans van slagen hebben? Ik weet zeker dat ook bijna niemand die tegen stemt de film daadwerkelijk gezien heeft. Beste comedy ooit.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Heel moeilijk. Toch maar voor Hitch dan..
1-4
De verliezen van Laurel and Hardy zijn overigens inderdaad opvallend, en veelal ook onterecht.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Hoe komt het toch dat Laurel and Hardy films in KO's nooit kans van slagen hebben? Ik weet zeker dat ook bijna niemand die tegen stemt de film daadwerkelijk gezien heeft. Beste comedy ooit.
Ik heb hier Rififi op dvd liggen en ik heb Sons of the Desert op videoband (ik heb er nog 6 in totaal uit een oude L & H reeks). Vind het duo bijna immer leuk, maar hun films an sich nimmer verpletterend. Leukste L&H die ik ken is trouwens het korte The Music Box waarin het duo een piano moet afleveren. Angels With Dirty Faces vind ik een mooie film, ook al is ie op bepaalde mensen wat te melodramatisch.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
3-4!!!!
Ik heb niet op L&H gestemd (in de database dan), maar deze zeker gezien vroeger. Maar mijn stem was in dit geval een tegenstem (tegen Rififi)....
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Kiss me Deadly er uit tegen zo'n middelmatige Hitch.
.