- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO weirde, gore en/of schokkende films
KO weirde, gore en/of schokkende films
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dawn of the Dead (1978) mag ik hopen?
2-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Neem aan van wel, maar zou het toch dik af moeten leggen tegen Holy Mountain, zelfs op het gebied van gore. Het enige waar DotD hoog op scoort, want wierd of schokkend is het niet....
FYI

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb Holy Mountain gezien, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om tegen Romero te stemmen. Sentiment boven ratio.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb Holy Mountain gezien, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om tegen Romero te stemmen. Sentiment boven ratio.
't is niet de beste film ko... bovendien heeft Holy Mountain de pr harder nodig.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
't is niet de beste film ko... bovendien heeft Holy Mountain de pr harder nodig.
Ik stem ook zeker niet altijd (verre van zelfs) op de beste film in deze KO, maar de eerste zombies die mijn netvlies bereikten waren wel degelijk die van Romero. En van het gebrek aan Jodorowsky pr is ook al geen sprake. Via Sante Sangre (dan weer niet jouw favo, maar wel de mijne) en El Topo is het haast de Jodorowsky knock out.
En mocht-ie doorkomen is mijn steun in de volgende ronde wellicht weer onvoorwaardelijk.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
0-3
Ik ben mijn archieven aan het nalopen, stuitte op deze vage film: Possession. Had ook niet misstaan in deze KO. Als we toch met pr bezig zijn 
Enne, ik weet het, ik had zelf beter moeten opletten met het nomineren...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Possession, da's die Fukui light toch ? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Alsje het nodig vindt de feiten te verdraaien wel ja
. Gelukkig ben je zelf de film er wel door gaan kijken (neem ik even aan - gezien je post in dat topic) en heb ik zojuist weer geleerd dat het de grootste inspiratiebron van Hr. Fukui is. Waarvan -ook al weer- acte!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Gelukkig ben je zelf de film er wel door gaan kijken (neem ik even aan - gezien je post in dat topic) en heb ik zojuist weer geleerd dat het de grootste inspiratiebron van Hr. Fukui is. Waarvan -ook al weer- acte!
En zoals vaak blijkt dat toch redelijk nutteloze informatie. Was dan ook geen verrassing dat het origineel op geen enkel moment aan de films van Fukui kan raken. Je komt vaak op teleurstellnigen uit zo.
0-1 !!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nooit over Isabbele Adjani meer gedroomd sindsdien dan? Ik kan me voorstellen dat het dan een teleurstelling was.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Holy Mountain er uit tegen in film die nauwelijks thuishoort in deze ko... 
0-3