- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
8. Kikijurô (Takeshi Kitano, Kikijurô no Natsu) - Travis Bickle (Robert De Niro, Taxi Driver)
0-1
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
2-9
Lachwekkende uitslag, Travis is een domme, laffe, irritante idioot. Maar ach Travis past goed bij vele andere trieste personages, mainstream personages. Niks puurs of aparts aan.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
3-9
Enige wat overblijft zijn rasechte Amerikaanse mannen. Liefst met oneliners. En lomp.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
9. Jules Winfield (Samuel L. Jackson, Pulp Fiction) - Tommy DeVito (Joe Pesci, Goodfellas)
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
mainstream personages.
Ik moet bijna huilen als jij Travis Bickle een mainstream personage noemt. Je moet dan wel héél erg weinig van de film begrepen hebben.
Moeilijke keuze dit. Beiden zeer briljant.
4-1 Tommy DeVito
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik moet bijna huilen als jij Travis Bickle een mainstream personage noemt. Je moet dan wel héél erg weinig van de film begrepen hebben.
Genoeg om te weten dat Travis een ongelofelijk simpel personage is en echt niet gecompliceerd. Een status die men hem hier graag toedicht. Valt weinig aan Taxi Driver te begrijpen trouwens.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
4-2 Samuel L. Jackson is erg cool, maar Pesci speelt toch zijn beste rol ooit en die rol was wat mij betreft nog beter dan die van Jackson.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Genoeg om te weten dat Travis een ongelofelijk simpel personage is en echt niet gecompliceerd. Een status die men hem hier graag toedicht. Valt weinig aan Taxi Driver te begrijpen trouwens.
Wellicht zeg je dat omdat je het niet begrijpt...