- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
3-3 weg met waggellend typetje! 
PS Chaplin is net als Hurt Engels....
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
4-3
" I am not an animal! I am a human being!"
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Heel jammer dat ik tegen Merrick moet stemmen maar:
4-5
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Alle Europese en Aziatische personages delven vrijwel allen het onderspit als zij een Amerikaanse tegenstander lootten. Verder wat Reinbo zegt.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
PS Chaplin is net als Hurt Engels....
I know. Doelde dan ook meer op rotzooi
Ben een paar keer begonnen aan een film van Chaplin maar ben nooit verder geraakt dan 10 minuten. Begon mij teveel te ergeren. Enkel Modern Times heb ik afgekeken en dat vond ik nog wel een aardige film, zeker als je hem plaatst in historisch perspectief. Daarom wil ik mij enkel nog wagen aan The Great Dictator.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Alle Europese en Aziatische personages delven vrijwel allen het onderspit als zij een Amerikaanse tegenstander lootten.
Zorg dan dat je met het juiste clubje op dezelfde tijd online bent. Zo hebben jullie ook bijvoorbeeld Jack Torrance eruit weten te stemmen met een Aziaat! 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
4. ‘Dirty’ Harry Callahan (Clint Eastwood, Dirty Harry-serie) - Willie (Billy Bob Thornton, Bad Santa)
1-0
Go on punk, make my day!
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
4. ‘Dirty’ Harry Callahan (Clint Eastwood, Dirty Harry-serie) - Willie (Billy Bob Thornton, Bad Santa)
1-0
Go on punk, make my day!
"You're a legend in your own mind"
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Zorg dan dat je met het juiste clubje op dezelfde tijd online bent. Zo hebben jullie ook bijvoorbeeld Jack Torrance eruit weten te stemmen met een Aziaat! 
Grappig, ik was niet online. Het lijkt ook eerder te berustten op een incident zoiets.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
9-1 Thornton wordt hopeloos overschat.
5. Jesus Quintana (John Turturro, The Big Lebowski - Donny (Steven Buscemi, The Big Lebowski)
0-1
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Was ook niet serieus bedoeld. Wilde er alleen maar mee aangeven dat het vaak ook ligt aan welke mensen er stemmen en als het hier spitsuur is zal een grote groep inderdaad kiezen voor een "Amerikaans" (lees bekender) personage. Misschien maar eens een Euraziatische KO beginnen? 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
1-1 Nobody fucks with the Jesus! Donny was grappig, maar Jesus was bij vlagen hilarisch en leuker.