- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO: Beste opening
KO: Beste opening
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De opening is in 2001 niet het beste deel
Vind het zelfs het zwakste deel (als we het over de apen hebben tenminste). Voorkomt voor mij toch wel een hogere score dan 4*.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Cashback!! Wellicht de beste opening in de KO.
3-4
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
17. C\'era una volta il west - treinhalte vs. Soy Cuba - 1ste 5 minuten
0-1 dik
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
6-4
18. Indiana Jones in the Last Crusade - jonge Indiana vs. The Player - opening op back lot (7 min shot)
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Vind het zelfs het zwakste deel (als we het over de apen hebben tenminste). Voorkomt voor mij toch wel een hogere score dan 4*.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het is meer het concept dat me aanspreekt dan de uitwerking ben ik bang. Het lukt me helaas niet om met een strak gezicht naar die apen te kijken, ze werken me op mijn lachspieren helaas. Niet dat het op een andere manier beter gedaan had kunnen worden, denk ik. Krijsende, paniekerige apen werken bij mij gewoon niet in een film als deze.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
De mime-spelers spelen imo schitterend. Toch begrijp ik dat ze niet 100% natuurlijk aanvoelen... ik stoor me er niet aan omdat het concept zo sterk is.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Oh, de spelers spelend overtuigend apen, daar gaat het niet om. Zoals ik al zei, het kon waarschijnlijk niet beter gedaan worden qua uitwerking. Het werkt voor mij gewoon niet helemaal, helaas.