- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out actrices (2007)
Knock-Out actrices (2007)
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Ik stond er ook van te kijken dat Davis zomaar verloor. Maar dat Knightley wint van Kerr is ernstiger, aangezien Kerr een groots actrice is en Knightley niet meer dan aardig. Duidelijk een geval van voor de bekendere stemmen.
naast All About Eve heeft Davis weinig groots gedaan. Gong Li is wel een veelbelovend talent dat al veel diversiteit in rollen heeft. Kerr heeft goede rollen gespeeld(black Narcissus, The king and I) maar Knightly kreeg het voordeel van de twijfel. Vind haar toch een erg goede actrice. Alleen jammer dat ze de laatste tijd wat twijfelachtige rollen speelde, maar haar komende rollen beloven weer veel goeds.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Gong Li is wel een veelbelovend talent dat al veel diversiteit in rollen heeft.
Talent? Als er één aziatische actrice zich al heeft bewezen is het Gong Li wel. Heeft een resumé om je vingers bij af te likken.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Talent? Als er één aziatische actrice zich al heeft bewezen is het Gong Li wel. Heeft een resumé om je vingers bij af te likken.
True. Misschien beetje verkeerde woordkeuze maar ben wel gecharmeerd van haar(van wat ik heb gezien)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
naast All About Eve heeft Davis weinig groots gedaan.
:O Dan raad ik je aan je eens wat meer te verdiepen in Bette Davis.
Geen enkele Knightley-rol die ik zag kan op tegen de diepgang die Kerr weet te leggen in haar rol in Black Narcissus. Knightley is op haar best nog niet meer dan aardig.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
3-1 Voor rashoman en ugetsu monogatari
Geen enkele Knightley-rol die ik zag kan op tegen de diepgang die Kerr weet te leggen in haar rol in Black Narcissus. Knightley is op haar best nog niet meer dan aardig.
Dan moet ik hem gauw eens herzien. Bette Davis kon mij echt niet overtuigen, smaken verschillen zullen we maar zeggen. Nu is mijn stem voor Knightley niet overtuigd hoor, tegen menig ander actrice zou ze het afleggen met afstand.