- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Posters (2007)
Knock Out: Posters (2007)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
OH stemt stiekem gewoon op zijn favo films 
Dan zou Avalon er wel ingestaan hebben.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Voor het eerst dat ik het compleet niet eens ben met de uitslag. Lelijk roos ding met als dieptepunt de random geplaatste hond ter opvulling.
Dat laatste zou ik van Ghost in the Shell 2 ook zeggen, als ik de film niet gezien had. Het valt moeilijk te zeggen of iets random is, als je de film niet kent.
4-2-7
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ehh, de hond op de poster van Innocence is anders perfect ingewerkt in de tekening. Die van En Soap lijkt uit een magazine geknipt en ergens op de poster geplakt.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
0-1-0 Dogville, al heeft die van Gilda ook wel iets.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Alledrie mooi. Zou de eerste het snelst in mn huiskamer ophangen 
1-1-0
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik vind Dogville een mooie poster, zeker omdat het bruin zo orgineel is, maar die derde heeft nog net iets meer:
1-1-3
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
5-1-4 nipt, poster straalt zulke klasse uit
die duidelijke overwinning van .Sora snap ik totaal niet.
Je kan een poster mijn inziens op 2 manieren bedoordelen
1. Artistiek/Estetisch opzicht
2. Functionaliteit van de poster, want een poster moet interesse wekken bij mensen, als een poster dat doet is ie dus functioneel.
.Sora poster slaagt daarin totaal niet
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
1. Is een mooie foto maar niet heel speciaal. gewoon een vergezicht over tokyo tegen een heldere hemel
2. Wat kan je opmaken van de poster ? Dat het een film is over 6 vrouwen in Tokyo. Ook niet echt dat je zegt catchy
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Juist die eenvoud. Zes vrouwen in tokyo, niets meer en niets minder, tegen een zeer fraaie blauwe hemel. Veel catchier en mooier dan de andere twee.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Artistiek/esthetisch gezien is de .Sora poster magnifiek. Ook qua functionaliteit perfect, wekt de interesse van de juiste mensen.
Beide criteria toepassend op de Gilda poster krijg ik "verwelkte bimbo". Mijn interesse is in ieder geval niet gewekt 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
lol zat te wachten op zo'n reactie, naja meningen kunnen verschillen.
Kan me voorstellen dat mensen die de film al gezien hebben en geweldig vinden dat shot zo mooi vinden (specifiek bepalend punt in de film) dat ze het een schitterende poster vinden maar ik bekeek het wat meer uit de "ik heb de film nog niet gezien hoek"
P.S. Het woord Nuance is aan jou ook niet besteed he OH, Rita Hayworth een verwelkte Bimbo noemen ! tsss, wacht maar tot Dogie dit leest 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Het is verder geen shot uit de film, de vrouwen ontmoeten elkaar ook helemaal niet (alle 6). Verder zou ik basis van de poster zeker de film gaan kijken, maar da's inderdaad persoonlijk.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
lol zat te wachten op zo'n reactie, naja meningen kunnen verschillen.
Kan me voorstellen dat mensen die de film al gezien hebben en geweldig vinden dat shot zo mooi vinden (specifiek bepalend punt in de film) dat ze het een schitterende poster vinden maar ik bekeek het wat meer uit de "ik heb de film nog niet gezien hoek"
Die poster was één van de (vele) redenen dat ik de film wou zien.