- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Posters (2007)
Knock Out: Posters (2007)
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
0-4 in het voordeel van de toekomstige winnaar
.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
1-11 dan maar. Mooie poster, maar had veel liever Vital of Re-Cycle hier gezien.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Opvallend is trouwens dat de vier finalisten (dit jaar en vorig jaar) telkens monochroom zijn. Postertjes in één kleur doen het met andere woorden erg goed.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Opvallend is trouwens dat de vier finalisten (dit jaar en vorig jaar) telkens monochroom zijn. Postertjes in één kleur doen het met andere woorden erg goed.
Monochrome posters zijn dan ook eenduidiger, komen snel tot hun point. Het straalt rust en duidelijkheid uit, iets wat voor een poster erg belangrijk is. Bovendien zie ik deze posters haast niet meer als filmposters, meer als kunstwerken.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Monochrome posters zijn dan ook eenduidiger, komen snel tot hun point. Het straalt rust en duidelijkheid uit, iets wat voor een poster erg belangrijk is.
Het is vaak ook makkelijker scoren vind ik. Het wordt heel wat moeilijker om met een aantal kleuren iets harmonieus te vormen.
Het maakt monochrome posters vaak wat minder sterk vind ik persoonlijk.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Daar heb je ook weer gelijk in. Vaak is het toch iets onbeschrijvenlijks dat een poster voor mij geniaal maakt. Maar over het algemeen maakt een monochrome kleurstelling een poster wel sneller 'aantrekkelijker' of makkelijker te doorgronden/accepteren.