- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Posters (2007)
Knock Out: Posters (2007)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
4-11 Het is dat ik die van Twilight Samurai niks vindt, want voor de zonsopkomst/ondergang ga ik wel op het balkon staan.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
4-11 Het is dat ik die van Twilight Samurai niks vindt, want voor de zonsopkomst/ondergang ga ik wel op het balkon staan.
Heb je er dan ook helikopters bij 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Maakt jammer genoeg 5-12. Persoonlijk vind ik het contrast effect bij AN iets te goedkoop, en het font een echte dooddoener.
15. Batman Begins (3) - Igyou no Koi
0-1
, dat dat uitermate kitschige Batman ding nog meedoet 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Persoonlijk vind ik het contrast effect bij AN iets te goedkoop, en het font een echte dooddoener.
I Agree ! Dat dat vorig jaar de finale heeft gehaald 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Hmm.. vind weer beide niks.
2-5, op orginaliteit
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
2-10 Met Tasogare Seibei mijn laatste nominatie eruit. Die poster had nog wel verder mogen komen...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Zoals het er nu uitziet zullen er nog 10 van mijn nominaties bij de laatste 16 zitten. Ik mag deze keer écht niet klagen.
Alleen een beetje jammer dat ik de afloop van deze KO zelf niet zal kunnen meemaken vermoed ik.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Terecht, een hoop van je nominaties zijn echt meesterlijke posters 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Alleen een beetje jammer dat ik de afloop van deze KO zelf niet zal kunnen meemaken vermoed ik.
Een maandje Azie? Of gewoon weekendje vriendin ? 
Ruudje
-
- 916 messages
- 4479 votes
hoe kunnen deze 2 nog in t spel zijn. echt niet mooi!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Een maandje Azie? Of gewoon weekendje vriendin ? 
Aan dit tempo vermoed ik dat een avondje vriendin genoeg is. De keuze blijft uiteraard wel erg eenvoudig. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Aan dit tempo vermoed ik dat een avondje vriendin genoeg is. De keuze blijft uiteraard wel erg eenvoudig. 
Natuurlijk, vriendin kan altijd, Azie en/of einde van een poster knock-out is iets moeilijker 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Zoals het er nu uitziet zullen er nog 10 van mijn nominaties bij de laatste 16 zitten. Ik mag deze keer écht niet klagen.
Niet weer gaan klagen hoor, als er weer posters van jou tegen elkaar moeten.