- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Debuutfilms
Knock-Out: Debuutfilms
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
16. The Wicker Man (Robin Hardy) - Fucking Åmål (Lukas Moodysson)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Jammer van de oneerlijke uitschakeling van Dead Leaves. Begrijp niet waarom Fast Times nu als vervanger gekozen is 
17. Sydney (Paul Thomas Anderson) - A Bronx Tale (Robert de Niro)
1-0
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Begrijp niet waarom Fast Times nu als vervanger gekozen is 
Ik stelde al een rematch voor tussen Dead Leaves en Fast Times ... maar daar kreeg ik geen antwoord op. En ook tot mijn verbazing zag ik die film doodleuk in de tweede ronde staan terwijl er toch al ijzersterke deelnemers hadden verloren en wel meer recht hadden op die bye in de tweede ronde. Misschien een tip voor de volgende keer 
3-0 Sydney (Hard Eight)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik stelde al een rematch voor tussen Dead Leaves en Fast Times ... maar daar kreeg ik geen antwoord op. En ook tot mijn verbazing zag ik die film doodleuk in de tweede ronde staan terwijl er toch al ijzersterke deelnemers hadden verloren en wel meer recht hadden op die bye in de tweede ronde. Misschien een tip voor de volgende keer 
Het nadeel van het kiezen van een film die er al uit ligt is dat je dan waarschijnlijk veel mensen krijgt die een favoriet hebben verloren in de eerste ronde en allemaal willen dat die ene film die bye krijgt. En dat schiet ook niet meteen op. Zo had ik zelf graag Laura die bye gegeven, maar dat is niet eerlijk.
Een rematch kan eventueel alsnog als mensen dat per se willen, maar dan moeten we wel twee rematchen doen: Fast Times vs. Dead Leaves en de winnaar daarvan tegen Sex, Lies and Videotape. Opzich vind ik dat best.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
De rematch met Dead Leaves is redelijk logisch aangezien het gaat om een duel met een tegenstander die niet zou meegedaan mogen hebben aan de KO. De rest van de verliezers is er ook uitgegaan tegen een debuutfilm.