- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
10. La Tenia (Irréversible) - Hannibal Lecter (Anthony Hopkins in The Silence of the Lambs)
0-1
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Dat een gemene maar erg laffe disney-leeuw hier zover raakt, is voor mij een mysterie.
Norman Bates is zelf nu ook niet echt een angstaanjagen figuur.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat een gemene maar erg laffe disney-leeuw hier zover raakt, is voor mij een mysterie.
Laffe Disney Leeuw is stuk beangstigender dan bang moederskindje.....
0-7
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3566 votes
11. Attila (Donald Sutherland in Novecento) - Keyser Soze (GEEN SPOILERS!, The Usual Suspects)
Dit wordt moeilijk 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Gelukkig is een meerderheid van de stemmers het daar niet mee eens 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Gelukkig is een meerderheid van de stemmers het daar niet mee eens 
Vond jij Norman Bates dan echt een enge bad guy?
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Natuurlijk ! Alleen het gedacht al dat er iemand die ik ken zo'n gesplete persoonlijkheid heeft, is al angstaanjagend genoeg. De film is me dan ook zo bijgebleven dat ik elke keer dat ik naar de kelder ga toch even achter mij kijk...
(
)
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Vond jij Norman Bates dan echt een enge bad guy?
Mijn opmerking ging eigenlijk over Scar, niet over Bates.
Maar ik vind Bates een goed uitgewerkte Bad Guy. Ik mag het niet gedroomd hebben dat m'n vrouw of m'n dochter (binnen een paar jaar) door omstandigheden in zijn hotel dienen te overnachten 
Voor een deel vind ik dat je het in de tijd waarin de film gemaakt werd moet kunnen projecteren. Bates en Psycho zijn toch wel symbolen, maar intussen is het allemaal al dikwijls gedaan, en veel erger. Ik moet zeggen dat ik niet zoveel horror van vele jaren geleden nog echt eng vind. Maar de sfeer in het hotel van Bates ... ja, toch wel bijzonder.
Enneuh ... het ging over een vergelijking met een tekenfilmfiguurtje van Disney, dat noch ik, noch m'n kinderen echt eng vinden 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
5-0 Een van de ergsten die ik aanshouwd heb.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
6-0
Keyzer is wel weer ver genoeg gekomen.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
8-0
12. Ben (Benoît Poelvoorde in C'est arrivé près de chez vous) - Jack Torrance (Jack Nicholson in The Shining)
toch maar
1-0