- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmschurken
Knock-Out: Filmschurken
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Onzin, Booth is gewoon veel beter..
Inderdaad, heel veel beter zelfs. Ik zou er vrede mee hebben als Booth wint zelfs.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Onzin, Booth is gewoon veel beter.. Montana had er in de vorige ronde al uit moeten vliegen tegen Logan.
Tony is de grootste filmschruk ooit.
punt uit.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Geweldige film, maar ik vind 'm meer een boefje dan een Schurk. Soza is in de film al een grotere schurk dan Tony.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Zal ook wel gebeuren, denk ik...
Hmmm, zou kunnen, maar Alex DeLarge, Hannibal Lecter en misschien Norman Bates geef ik minstens zoveel kans.
Even een blik werpend op wat er nog in zit zijn dit mijn 4 favorieten voor de halve finale: Alex DeLarge, Patrick Bateman, Harry Powell en Annie Wilkes. Maar alleen die eerste zal waarschijnlijk zo ver komen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bates is een bang mietje, snap uberhaupt niet dat die er nog inzit. Alex is idd de grootste tegenstander van Booth
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Geweldige film, maar ik vind 'm meer een boefje dan een Schurk. Soza is in de film al een grotere schurk dan Tony.
Uiteraard , maar Tony trekt toch veel meer bekijks.
En Pacino zet gewoon een sterkere rol neer.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Heb ik het nou verkeerd gezien ? Is Freddy er nou ook al uit ? dacht dat hij gewonnen had van Alien..
Maar goed kan er vrede mee hebben , Freddy heeft al genoeg gewonnen in eerdere edities.
Mijn favorieten zijn dan toch wel :
1. Patrick Bateman.
2. Le Tenia
3. Hannibal Lector
4. Le Tueur
5. Alien
6. Kathey Bates.
Jammerlijke loting dan toch weer , Le Tenia - Hannibal.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Bates zie ik juist graag terug in de finale.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Bates had van mij niet eens mee hoefen doen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
6. The Terminator (Arnold Schwarzenegger in The Terminator) - Dr. Christian Szell (Laurence Olivier in Marathon Man)
6-6
-
- 22407 messages
- 5072 votes
En Pacino zet gewoon een sterkere rol neer.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Gewoon standaard verkrachtertje, De Death Wish reeks zit er vol mee....
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
7. La Tueur (Philippe Nahon in Haute Tension) - Leatherface (Gunnar Hansen in The Texas Chain Saw Massacre)
0-1
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
imo is Leatherface als een soort monster van Frankenstein. Die familie rond hem is veel kwaadaardiger dan hem. Hij is een soort slachtoffer met een slechte jeugd. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-4 iemand die met een kettingzaag boven z'n hoofd rondrent en mensen aan vleeshaken hangt kan op mijn stem rekenen. 
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Film vind ik niet zo goed, maar als slechterik is Leatherface wel een icoon natuurlijk:
5-6
edit> verbeterd