- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Taglines
Knock-Out: Taglines
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
59. Gosford Park: Tea At Four. Dinner At Eight. Murder At Midnight. -
Eternal Sunshine of the Spotless Mind: You can erase someone from your mind. Getting them out of your heart is another story
0-1
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Sorry, ik heb verkeerd gestemd, ga voor ESOTSM
3-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dark Star: Bombed out in space with a spaced-out bomb
is toch veel beter dan die van Cuckoo's nest...maar daar zal je de film wel voor moeten kennen... 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zie inderdaad niet in wat er zo speciaal is aan die Dark Star-quote. Gewoon een paar woorden in een andere volgorde zetten. Zonder een verder echt komisch effect. Niet briljant aan in mijn ogen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik zie inderdaad niet in wat er zo speciaal is aan die Dark Star-quote. Gewoon een paar woorden in een andere volgorde zetten. Zonder een verder echt komisch effect. Niet briljant aan in mijn ogen.
Het is duidelijk dat je de film niet kent. het betekend namelijk veel meer dan dat. Ze hebben namelijk oeverloze discussies over de meaning of life met de (not to smart) bomb
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
60. Scarecrows: Trespassers will be mutilated. - The Omen: "Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned."
0-1
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
61. Man on the Moon: "Hello, my name is Andy and this is my poster." - The Omen: OUR FINAL WARNING.
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-1 veel beter dan die vorige van the Omen die werkelijk nergens op slaat, maar ook niet goed genoeg. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er op de bekendere film gestemd wordt....
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
5-1 Ik wilde op Man on the Moon stemmen, maar ik las het verkeerd. excuses
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
5-2 Man on the Moon (de stand klopt nu), briljante tagline
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Black Hawk Down: Leave No Man Behind. -
Sin City - There is no justice without sin.
0-1