- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Alternatieve Knock-Out: Films
Alternatieve Knock-Out: Films
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Wat een saaie inzendingen heb jij 
Kwaliteit heet zoiets! Prachtige cinema 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
4-5
Bah bah, Irréversible eruit. En dan nog door mensen die het hebben over "no-nonsens" camerawerk. Pardon 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Mijnheer Niels, denk je dat ik echt dat camerawerk in Irréversible zou kunnen waarderen ?
Geloof heel graag dat hele volks-stammen dat ontzettend heftig vinden. Maar waarom vraag ik me dan af.
Waarom heeft Noé geen projecten meer ?
Omdat niemand een zielige blaaskaak wil financieren wellicht. Is het dan een vernieuwend filmmaker, met echt, eigen ideëen. ?
Lijkt me niet.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Waarom heeft Noé geen projecten meer ? Omdat niemand een zielige blaaskaak wil financieren wellicht. Is het dan een vernieuwend filmmaker, met echt, eigen ideëen. ?
Vreemde gevolgtrekking. Ik denk dat vernieuwende filmmakers met echt eigen ideëen meer moeite zullen hebben om nieuwe projecten te krijgen dan betrouwbare filmmakers die bestaande concepten recyclen.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Mijnheer Niels, denk je dat ik echt dat camerawerk in Irréversible zou kunnen waarderen ?
Mnee, maar mijn opmerking was ook niet aan jou gericht.
Verder gaat het niet over waardering, maar over het type camerawerk. Dat van Irréversible valt nu niet meteen te omschrijven als no-nonsens.
Verder zijn dit Noé's nieuwe projecten:
8: http://www.moviemeter.nl/film/35338
Destricted: http://www.moviemeter.nl/film/35340
Wat Queto al aangeeft, het is sowieso niet makkelijk om aan geld te komen als je je als regisseur niet braaf de wil van het publiek laat opleggen.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
4-7. Ik dacht trouwens dat Fanny och Alexander mijn inzending was?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het lijkt wel of je steeds alleen maar de verkeerde van de twee hebt gezien. Zou dreigt na Underground ook mijn andere overgebeleven film er uit te vliegen omdat te veel users de verkeerde films kijken... 
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Heb je het nu tegen mij of tegen iedereen?
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Wat is er mis met Fanny? 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Niks, (beetje stijfjes misschien) maar het gaat hier om
Lashou Shentan (Hard-Boiled) - Manhatten
Ravenstein