- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror Personages
Knock-Out: Horror Personages
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jezus, zie nu pas dat Jason Voorhees eruit is geschopt door Bateman??? Hoe is zoiets in hemelsnaam mogelijk......Zo'n lijst voelt toch niet compleet zonder de meest meedogenloze killer ooit Jason Voorhees. Nu maar hopen op Michael Myers of Pinhead. Chucky kan ik ook wel mee leven.
Kom op zeg, een horror personage mag toch wel wat meer diepgang of originaliteit kennen dan een koude killer. Jason is niets anders dan een rip off van Michael Myers IMO. Vind hem eigenlijk totaal kleurloos..... Nee, mooie personages als Herbert West of over-the-top horror helden zoals Toxie zijn toch vele malen beter.....
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Horrorpersonage met meer diepgang? Diepgang is het laatste wat ik zoek bij een killer. Mooi voorbeeld hiervan is wanneer ze pinhead wat meer diepgang proberen bij te brengen in deel 2 en andere delen. Dat nekt zo'n personage helemaal. Ik wil inventieve, meedogenloze moorden zien door een killer die er ook nog eens cool en herkenbaar uitziet. Thats it. Jason beschikt over al deze aspecten. Elke keer dat ik hem in beeld zie, wetende dat er alweer een geweldige moord aan gaat komen, doet mn bloed sneller stollen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dan verschillen we daarover van mening/smaak.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
3. Im-ho-tep alias Ardath Bey (The Mummy, Karloff) - Bubba “Leatherface” Sawyer (The Texas Chainsaw Massacre)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4. Dracula (Christopher Lee) - Elliot “Pinhead” Spencer (Hellraiser)
0-1
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
5. Reverend Kane (Poltergeist 2) - Daniel “The Candyman” Robitaille (Candyman)
1-0