- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Horror Personages
Knock-Out: Horror Personages
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Pinhead en Jason is spijtig, maar dat Chucky eruit is vind ik niet meer dan terecht. Vind het karakter alles behalve angstaanjagend en ook de films zijn erg zwak.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach jason blijft een slap aftreksel van Michael Meyers die zelf dan weer een veel minder cool masker heeft dan Leatherface. Pinhead heeft dan wel een leuk kapsel, maar is zelf weer vrij passief. Snap alleen niet waarom die homo met pruik er nog steeds inzit....
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Snap alleen niet waarom die homo met pruik er nog steeds inzit....
Homo's met pruiken zijn toch zeer angstaanjagend 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Pinhead en Jason is spijtig, maar dat Chucky eruit is vind ik niet meer dan terecht. Vind het karakter alles behalve angstaanjagend en ook de films zijn erg zwak.
Ik kon geen pop meer zien na die film. Ze staarde me allemaal aan. Dat was één van de engste films die ik toen had gezien (nu zo'n vijf jaar geleden). Sinds dien ben ik wel een redelijke Chucky liefhebber.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Goed, we zijn alweer aangekomen bij de vijfde ronde (oftwel de kwart finale) en er zijn nog acht horrorhelden overgebleven van de grote lijst met 128 namen!
9 punten, 2 verschil!
1. Michael Myers (Halloween) - Regan Tersea MacNeil/ Captain Howdy (The Exorcist)
2. Selwyn (Braindead) - Freddy Krueger (A Nightmare on Elm Street)
3. Pennywise The Dancing Clown (Stephen King’s IT) - The Thing (The Thing)
4. Bubba “Leatherface” Sawyer (The Texas Chainsaw Massacre) - Norman Bates (Psycho)
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
1. Michael Myers (Halloween) - Regan Tersea MacNeil/ Captain Howdy (The Exorcist)
1-0
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Vooral het vierde duel zal spannend worden 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Vooral het vierde duel zal spannend worden 
Mag toch hopen dat dat een eenvoudige overwinning voor Leatherface wordt....
Deze maakt me niet veel uit (Allebei goed), maar met Freddy, The Thing en Leatherface kan het nog wel een mooie halve finale worden
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
2. Selwyn (Braindead) - Freddy Krueger (A Nightmare on Elm Street)
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-6 Winnaartje
Nee, daar is Freddy toch net iets te licht voor vrees ik...