- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: scripts
Knock-out: scripts
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hoe kan dat extreem rommelige script van 12 monkey's nu door zijn tegen het brilliante US....
2-2 Spoorloos heeft een leuke plot twist, maar om het nu een goed script te vinden.....
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Inderdaad jammer voor het briljante script van The Usual Suspects! Was toch wel een topfavoriet voor mij 
2-3 All the President’s Men
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Inderdaad jammer voor het briljante script van The Usual Suspects! Was toch wel een topfavoriet voor mij 
Idem, met US en Adaptation er al uit moet de finale maar Fight Club vs Dr. Strangelove worden wat mij betreft.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ook de echt briljante scripts (Reconstruction, Jin-Roh, Innocence) liggen er al lang uit. Voor zover ik gevolgd heb zit er niks echt goeds meer in de volgende ronde.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Casablanca zit er nog in, Onderhond 
Maar naar mijn mening zijn er toch wel een aantal zeer sterke scripts door naar de volgende ronde: Dr. Strangelove, The Sting, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Strangers on a Train, Rear Window, The Truman Show, Pulp Fiction, Fargo, Paths of Glory, 12 Angry Men. Die zitten er nog wel verdient in. Ondanks het drama voor velen hier ben ik nog redelijk tevreden met de uitslagen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Hoe zaken als The Truman Show (sorry, maar die mensen die van buitenuit naar het programma zitten kijken, da's gewoon verschrikkelijk geschreven) kunnen doorgaan begrijp ik niet. En dan nog tegen Reconstruction.
12 Angry Men had niet eens mogen meedoen 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Casablanca zit er nog in, Onderhond 
Maar naar mijn mening zijn er toch wel een aantal zeer sterke scripts door naar de volgende ronde: Dr. Strangelove, The Sting, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Strangers on a Train, Rear Window, The Truman Show, Pulp Fiction, Fargo, Paths of Glory, 12 Angry Men. Die zitten er nog wel verdient in. Ondanks het drama voor velen hier ben ik nog redelijk tevreden met de uitslagen.
Sorry hoor, veel standaard drama, op Strangelove na geen brilliante scenario's imo.