- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Regisseurs (2006)
Knock Out: Regisseurs (2006)
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Tja, van beide een film gezien. Ik stem ook dit keer niet want anders wordt het een battle tussen twee films. En dat zou de film van Cimino wel winnen 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Die Cameron heeft echt alleen maar slechte films gemaakt, allemaal Hollywood-troep van de ergste soort.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Die Cameron heeft echt alleen maar slechte films gemaakt, allemaal Hollywood-troep van het ergste soort.
Dat vind jij 
2-7
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Dat blijkt en de meeste mensen die aan de KO's meedoen helaas ook, gezien het succes van de Amerikaanse films. Ik denk dat ik, om wat tegenwicht te brengen, verder maar vooral tegen de Amerikanen ga stemmen (tenzij ze overduidelijk beter zijn).
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
2-1
Het is opvallend dat er dit jaar minder cinefielen mee doen, Carol Reed en zeker The Archers zijn vorig jaar heel ver geraakt (vierde ronde en zelfs kwartfinale als ik me niet vergis) en nu liggen ze er eerloos uit in de eerste ronde, tegen regisseurs die die vierde ronde toen lang niet gehaald hebben.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
2-1
Het is opvallend dat er dit jaar minder cinefielen mee doen, Carol Reed en zeker The Archers zijn vorig jaar heel ver geraakt (vierde ronde en zelfs kwartfinale als ik me niet vergis) en nu liggen ze er eerloos uit in de eerste ronde, tegen regisseurs die die vierde ronde toen lang niet gehaald hebben.
Dat verschil merkte ik ook al bij de knock-out films laatst. Of dat een probleem is laat ik dan weer in het midden.
4-6