- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Musicals/Muziekfilm
Knock Out: Musicals/Muziekfilm
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Is iedereen helemaal gek geworden?! White Trash dramaatje mag nog niet eens in een zin genoemd worden met de meesterlijke concertregistratie van de Talking Heads! Stelletje know nots!
3-6!!!!
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Niet iedereen vindt de Talking Heads een supergroep Reinbo!!!
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
verdorie...te laat (en nogmaals, het gaat niet om wie de groep/artiest is, maar om de muziekfilm/musical zelf...)
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Maar goed, we hebben dus de poppen aan het dansen ...
Corpse Bride - Nightmare Before Christmas
0-1
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
1-4
Als het om de muziek gaat, kies ik toch wel voor Corpse Bride. Niet zozeer voor de soundtrack trouwens, maar de muziekscenes zijn geweldig in beeld gebracht, beter dan bij NBC.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Alsof je bij concertregistraties zomaar de groep zelf kan wegdenken.
Ja hoor, Stop Making Sense (de alternatieve concertregistratie) zit verdomd goed in elkaar (technisch & filmisch gezien).
Ik ben een groot liefhebber van Pink Floyd, maar ze hebben geen stem van me gekregen in de knock-out, omdat ik de film niet verbijsterend goed vond.
Die films van de Beatles zijn ook geen filmische hoogtepunten.
Bob Dylan zuigt vaak als muzikant zijnde, maar die docu is ontzettend sterk.
Etcetera.
Ik zie nu te vaak bijdragen als Eminem/Pink Floyd/Doors/Beatles/Stones/South Park/Dylan/Talking Heads (etc) roeleren of juist het tegenovergestelde.
Het is geen soundtrack knock-out.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Niet iedereen vindt de Talking Heads een supergroep Reinbo!!!
Heeft niets met de (muziek van de ) Talking Heads te maken....de performance waarbij steeds meer bandleden op het podium verschijnen, terwijl ook het decor gedurendede show opgebouwd wordt is brilliant en dan heb ik het nog niet eens over de perfecte regie van Jonathan Demme