• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

Knock-Out: Beste Film (2006)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

En dan won hij ook nog van Reservoir Dogs en Apocalypse Now (!).

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

6-7

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Goodfella_90 wrote:

En dan won hij ook nog van Reservoir Dogs en Apocalypse Now (!).

Heeft te maken met de huidige populariteit van films waarin veel gestaard wordt

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

KrisV wrote:

Ik vind Fargo grappig, maar grappiger dan Strangelove ??

Vind ik persoonlijk wel.

Dr. Strangelove vond ik de zwakste Kubrick die ik al gezien heb en Fargo is super!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Reinbo wrote:

Als de Dolls fanclub zichzelf vandaag net zo goed organiseert als gisteren tegen Apocalypse Now, wint die het op z'n sloffen.....

Niet dat ik hem gezien heb, maar ik ga uiteraard wel voor mn nummer 2 stemmen The Good The Bad The Ugly

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

6-8

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Gelukkkig boeit die hele Asian Screen mij geen fuck.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

(quote)

"t is jammer dat het ongelooflijk romantische lange verhaal (Volgens de meeste het beste) je niet wist te pakken.....

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

Gelukkkig boeit die hele Asian Screen mij geen fuck.

Wat is daar zo gelukkig aan? Heb je het al geprobeerd?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

En ik geef Kitano er ook helemaal de schuld daaraan. het is een mooi romantisch verhaal, maar de uitwerking is helaas slaapverwekkend.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

En ik geef Kitano er ook helemaal de schuld daaraan. het is een mooi romantisch verhaal, maar de uitwerking is helaas slaapverwekkend.

Dat ligt dan toch meer aan jouw stemming tijdens het kijken dan aan de uitwerkig, want voor velen werkt het wel.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Beetje overdreven reactie van mij natuurlijk om even verder te gaan op die opmerkingen tegen Dolls. Ik heb pas 12 Aziatische films bestemd, dus ik heb er nog de ballen verstand van, zeg maar.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Verbijsterend dat het nietige Fargo (eerdere werk van de Coens is allemaal beter, fargo is vooral een herhalingsoefening) het Dr. Strangelove moeilijk maakt...

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

7-8

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Dat ligt dan toch meer aan jouw stemming tijdens het kijken dan aan de uitwerkig, want voor velen werkt het wel.

Niet zozeer aan mijn stemming tijdens het kijken, maar meer aan mijn smaak van films. Ik vond het gewoon iets té stil, té stijf en té eentonig. Daarbij kon ik nauwelijks meeleven met de platte personages.

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

8-8

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

9-8

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

9-9 Fargoooo

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Martin Van K wrote:

(quote)

Dr. Strangelove vond ik de zwakste Kubrick die ik al gezien heb

Ik weet wel, smaken en kleuren en zo, maar dit vind ik echt bizar.

Dat je niet van je stoel rolt bij de fantastische dialogen, de absurde situaties, ... is voor mij onbegrijpelijk. Strangelove gaat toch echt veel dieper dan Fargo. Maar goed, zoals gezegd, smaken en kleuren, nietwaar

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Wat maakt het uit hoe "diep" hij gaat, maakt dat 'm beter?

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

KrisV wrote:

Maar goed, zoals gezegd, smaken en kleuren, nietwaar

Inderdaad

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Zavo wrote:

Wat maakt het uit hoe "diep" hij gaat, maakt dat 'm beter?

Het feit dat hij ingaat op de hele koude-oorlog-situatie, en de logica die toen heerste "hoe meer kernbommen, hoe veiliger de wereld" geeft de film extra kracht t.o.v. een engagementsloos, maar leuk, verhaal, wat bvb. ook geldt voor The Great Dictator.

Maar afgezien daarvan is hij gewoon grappiger.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

President Merkin Muffley: [to Kissoff] Hello?... Ah... I can't hear too well. Do you suppose you could turn the music down just a little?... Oh-ho, that's much better... yeah... huh... yes... Fine, I can hear you now, Dmitri... Clear and plain and coming through fine... I'm coming through fine, too, eh?... Good, then... well, then, as you say, we're both coming through fine... Good... Well, it's good that you're fine and... and I'm fine... I agree with you, it's great to be fine... a-ha-ha-ha-ha... Now then, Dmitri, you know how we've always talked about the possibility of something going wrong with the Bomb... The *Bomb*, Dmitri... The *hydrogen* bomb!... Well now, what happened is... ah... one of our base commanders, he had a sort of... well, he went a little funny in the head... you know... just a little... funny. And, ah... he went and did a silly thing... Well, I'll tell you what he did. He ordered his planes... to attack your country... Ah... Well, let me finish, Dmitri... Let me finish, Dmitri... Well listen, how do you think I feel about it?... Can you *imagine* how I feel about it, Dmitri?... Why do you think I'm calling you? Just to say hello?... *Of course* I like to speak to you!... *Of course* I like to say hello!... Not now, but anytime, Dmitri. I'm just calling up to tell you something terrible has happened... It's a *friendly* call. Of course it's a friendly call... Listen, if it wasn't friendly... you probably wouldn't have even got it... They will *not* reach their targets for at least another hour... I am... I am positive, Dmitri... Listen, I've been all over this with your ambassador. It is not a trick... Well, I'll tell you. We'd like to give your air staff a complete run-down on the targets, the flight plans, and the defensive systems of the planes... Yes! I mean i-i-i-if we're unable to recall the planes, then... I'd say that, ah... well, ah... we're just gonna have to help you destroy them, Dmitri... I know they're our boys... All right, well listen now. Who should we call?... *Who* should we call, Dmitri? The... wha-whe, the People... you, sorry, you faded away there... The People's Central Air Defense Headquarters... Where is that, Dmitri?... In Omsk... Right... Yes... Oh, you'll call them first, will you?... Uh-huh... Listen, do you happen to have the phone number on you, Dmitri?... Whe-ah, what? I see, just ask for Omsk information... Ah-ah-eh-uhm-hm... I'm sorry, too, Dmitri... I'm very sorry... *All right*, you're sorrier than I am, but I am as sorry as well... I am as sorry as you are, Dmitri! Don't say that you're more sorry than I am, because I'm capable of being just as sorry as you are... So we're both sorry, all right?... All right.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

10-9

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Peter Sellers

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

KrisV wrote:

een engagementsloos, maar leuk, verhaal

Ik vind Fargo wel heel wat meer dan dat.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Volgens mij heeft Dolls weinig kans. Een film waar je zelf moet voelen, in plaats dat de personages kalm, rustig en mooi vertellen wat je moet voelen.

Een zielepoot die 90 minuten lult vormt blijkbaar per definitie een dieper personage dan eentje die 90 minuten zwijgt.

Dwejkk

• 301 messages
  • 1884 votes

10-10

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

11-10

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.