- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Films uit dit decennium
Knock-Out: Films uit dit decennium
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Gaat die stomme stripverfilming dadelijk nog door ook. 
't gaat hier niet om de slechste!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - 25th Hour
1-0
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
6-1
LotR uiteraard
Sin City door
Had ik nooit verwacht.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Requiem eruit tegen Sin City... 
Ja, een van de vreemdste uitslagen deze KO 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hoezo? Sin City is een van de vermakelijkste films van de laatste jaren en tevens de enige écht goede comicverfilming.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Hoezo? Sin City is een van de vermakelijkste films van de laatste jaren en tevens de enige écht goede comicverfilming.
Helemaal mee eens. Alhoewel RfaD ook erg sterk is.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Hoezo? Sin City is een van de vermakelijkste films van de laatste jaren
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
RfaD is veel vernieuwender, beeld, dialoog, muziek en montage smelten samen tot een audio-visueel kunstwerk. Daarbij vergeleken is Sin City is een visueel experiment dat na tien minuten in herhaling valt...erg saai allemaal en bij vlagen irritant.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat is een mening, hé Kos. Persoonlijk vond ik Sin City ver boven de andere films van 2005 uitstijgen. Ik heb Requiem nog niet gezien, maar drugsfilmpjes kunnen mij verder nooit echt boeien.
Het is trouwens 7-2; de stem van mij en arnodw zijn niet meegeteld blijkbaar.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
drugsfilmpjes
Ga jij eerst maar eens RfaD kijken, want met welke 'drugsfilmpjes' zou je het willen vergelijken....?
Toch weer jammer dat de helft van de Sin City stemmers RfaD niet eens kennen... 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Geen idee, maar Requiem for a Dream is misschien wel de film uit de top 250 die me het minst aanspreekt (met uitzondering van misschien Bowling for Columbine en Koyaanisqatsi). Hij lijkt me bijzonder irritant, met verwarrende montage en zo. Maar ik geef meteen toe dat dit vooroordelen zijn.
En Sin City is buiten een leuk visueel experiment ook een zeer vermakelijk actie/ misdaad-filmpje met humor en leuke personages. Maar goed: ieder zijn eigen ding.