• 177.992 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.163 votes
Profile

Knock-Out Romantiek

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

6-6 True Romance niet zo romantisch

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Staat nog steeds op 28 hoor.

28. American Beauty (1999) 4,08 1795 stemmen

Hehe ja ok, maar daar kan ik mee leven. Ik zie er waarschijnlijk het mooie niet van in, maar zover komen in de romantiek knock-out slaat alles.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Reinbo wrote:

6-6 True Romance niet zo romantisch

Natuurlijk is "True Romance" romantisch. Het milieu waarin het zich afspeelt misschien niet, maar het verhaal tussen de 2 hoofdpersonen is toch romantisch. Een gewone jongen die verliefd wordt op een hoertje en die haar uit de handen van haar pooier haalt, en er zijn leven voor op het spel zet ??

Ik denk niet dat romantiek enkel zoetsappige liefdesverhaaltjes zijn.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

7-6

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

KrisV wrote:

(quote)

Natuurlijk is "True Romance" romantisch. Het milieu waarin het zich afspeelt misschien niet, maar het verhaal tussen de 2 hoofdpersonen is toch romantisch. Een gewone jongen die verliefd wordt op een hoertje en die haar uit de handen van haar pooier haalt, en er zijn leven voor op het spel zet ??

Ik denk niet dat romantiek enkel zoetsappige liefdesverhaaltjes zijn.

Ik heb toch een iets ander beeld van wat idealitair naar boven moet komen drijven in deze knock out.

Maar als jij een film, die scenes bevat waarbij een hele badkamer wordt afgebroken met de schedel van een meisje, en er in die film ook nog eens tientallen bloederige moordpartijen plaatsvinden als het top punt van romantiek beschouwd, prima dan moet je vooral True Romance stemmen.

Basto

• 11922 messages
  • 7397 votes

7-7

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Reinbo wrote:

Ik heb toch een iets ander beeld van wat idealitair naar boven moet komen drijven in deze knock out.

Maar als jij een film, die scenes bevat waarbij een hele badkamer wordt afgebroken met de schedel van een meisje, en er in die film ook nog eens tientallen bloederige moordpartijen plaatsvinden als het top punt van romantiek beschouwd, prima dan moet je vooral True Romance stemmen.

Toppunt van romantiek ? Had ik dat gezegd ? Neen, één van de films die voor mij toppunt van romantiek zijn is High Fidelity, maar die zit er niet meer in.

Maar het probleem met dergelijke knock-outs is dat de mensen de films op een bepaald kenmerk, bepaalde scenes beginnen te analyseren, en dus voor een minder goede film gaan stemmen omdat er nu eenmaal wat meer gekus in voorkomt.

Trouwens, een film die alleen maar romantisch is, vind ik niet interessant. Een film als "in the mood for love" vind ik saai. En ik zeg dit met alle respect, want ik realiseer me dat veel mensen (waaronder mijn vrouw) dit het toppunt van romantiek vinden.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

8-7

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

KrisV wrote:

Toppunt van romantiek ? Had ik dat gezegd ? Neen, één van de films die voor mij toppunt van romantiek zijn is High Fidelity, maar die zit er niet meer in.

Maar het probleem met dergelijke knock-outs is dat de mensen de films op een bepaald kenmerk, bepaalde scenes beginnen te analyseren, en dus voor een minder goede film gaan stemmen omdat er nu eenmaal wat meer gekus in voorkomt.

Trouwens, een film die alleen maar romantisch is, vind ik niet interessant. Een film als "in the mood for love" vind ik saai. En ik zeg dit met alle respect, want ik realiseer me dat veel mensen (waaronder mijn vrouw) dit het toppunt van romantiek vinden.

Ik ben ook geen fan van in the mood for love en een groot fan van de film True Romance, maar die is niet zo romantisch als Reconstruction een film die toch een stuk verder gaat dan een saai verhaaltje met wat gekus. Om dan toch op True Romance te stemmen moest je het welhaast als het toppunt van romantiek beschouwen....

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

9-7

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

nice

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Casablanca (1942) - Beautiful Thing (1996)

1-0

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

2-0

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

3-0

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Niet dat ik True Romance al gezien heb, maar lijkt me een erg trieste uitschakeling voor Reconstruction

2-1

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

4-1

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

5-1

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

6-1

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

7-1

True Romance nog steeds door. Dat gaat echt helemaal nergens over

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

8-1

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Snake of June - Bin-jip

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

beiden mooi, maar toch... 0-1

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

0-2

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

0-3. Toch een stuk romantischer. Tsukamoto's film drijft ook meer op erotiek.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

0-4, dan toch maar..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

0-5

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

0-6

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

0-7

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

0-8

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

6.2046 - Crna Macka, Beli Macor (1998)

1-0

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.