- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Drama
Knock-out: Drama
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Jammer voor Once Upon a Time in America dus.
A Clockwork Orange - American History X
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Even tussendoor. Ik zie dat ik een telfout gemaakt heb in het aantal rondes. Bij het puntensysteem op de eerste pagina staan twee rondes te veel. Daarom verander ik het bij deze even. Vanaf de volgende ronde pas natuurlijk:
5de ronde: 8 punten, 2 verschil
6de ronde: 9 punten, 2 verschil
kwartfinale: 10 punten, 2 verschil
halve finale: 12 punten, 2 verschil
Finale: 14 punten, 2 verschil
Nee hoor was aangepast tot de 9!
Rouge - Once upon a Time in America is nog niet over
8-8
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Ik weet wel dat je niet noodzakelijk beide films gezien moet hebben om te stemmen, dat je zelfs mag stemmen indien je geen van beiden gezien hebt, maar ik vraag me af hoeveel van de tegenstemmers "Rouge" eigenlijk gezien hebben.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ik heb die andere dan weer niet gezien. Maar (georganiseerde ?) misdaad en epos ? Nee bedankt 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik weet wel dat je niet noodzakelijk beide films gezien moet hebben om te stemmen, dat je zelfs mag stemmen indien je geen van beiden gezien hebt, maar ik vraag me af hoeveel van de tegenstemmers "Rouge" eigenlijk gezien hebben.
Rouge 2,5*
UOATIA 5*
Duidelijke keuze in mijn geval... 
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Duidelijke keuze in mijn geval... 
Absoluut, maar ik denk niet dat dat voor iedereen geldt. Maar ik wil er geen staatszaak van maken hoor, het is maar een spelletje 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Rouge: -
UOATIA: 4*
Ik geef het dus eerlijk toe. 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik heb ze allebei gezien, en mijn keuze was direct gemaakt
.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
12-12
Heb Rouge nu in huis (nog niet gezien), maar ...America vind ik sowieso geen winnaar hiervoor
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
maar ...America vind ik sowieso geen winnaar hiervoor

kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Nou, na al die halfbakken argumenten stem ik voor 1 keer ook maar ns op een duo waarvan ik er niet gezien heb.
.
12-13.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes

Ik vind Once Upton A Time wel een goede film (3*), maar voor mij is het dramagehalte niet hoog, en ik schat in dat ik Rouge beter zal vinden als drama. Beetje halfbakken argument misschien, maar goed er moeten toch mensen stemmen? 
Heb deze lang genoeg voorbij laten gaan, maar hij blijft maar 'hangen'
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Als er binnekort niet wat schot in de zaak komt, zal dit duel misschien wel drie dagen in beslag nemen... Niemand van de Rouge-stemmers die zijn stem terugtrekt en hem nu aan Once upon a time in America schenkt 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Of omgekeerd 
Waarom zou je dat doen???
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Omdat je je schuldig voelt een film die je niet gezien hebt te laten verliezen ? Het is toch mogelijk dat iemand plots een geweten ontwikkelt 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
In de vage hoop dit spel weer op gang te helpen stem ik maar eenmalig zonder een van beide films gezien te hebben. Once Upon lijkt me beter:
13-14