- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Drama
Knock-out: Drama
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Toch een keer een knock-out houden waarbij iedereen alle twee de films verplicht gezien moet hebben.
Wordt je tenminste aangemoedigd tot kijken. 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Dan zullen de films goed moeten uitgekozen worden hoor, want anders zou de knock-out wel eens volledig kunnen vastlopen.
Stel je voor: alle gebruikers die de film gezien hebben, hebben al gestemd. Dan moeten we met zijn allen die films gaan huren of gaan kopen, hem snel bekijken en dan hier terugkomen om onze stem te plaatsen. Lijkt mij interessant! Misschien eens een knock-out met films waar nog niemand op gestemd heeft
?
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Vind ik te omslachtig. De knock-out fantasy zou dan waarschijnlijk nooit eindigen. Dat je op zijn minst 1 film gezien moet hebben vind ik een goede regel, maar beide films is wel erg moeilijk.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Vind ik te omslachtig. De knock-out fantasy zou dan waarschijnlijk nooit eindigen. Dat je op zijn minst 1 film gezien moet hebben vind ik een goede regel, maar beide films is wel erg moeilijk.
Dit soort spelletjes zijn meer gemaakt om mensen te vermaken dan om echt serieus te zijn.
Ik bedoel volgens mij stemt iedereen bij die knock out wel op films die hij niet gezien heeft. ( En ja dat doe ik ook )
Hier kan je gemakkelijk stemmen voor of tegen films die je nog niet gezien hebt , iets wat bij het beoordelen van een film niet kan , ja het kan wel maar dat vind ik iig niet kunnen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Met uitzondering als een knock-out vast loopt zal ik niet snel stemmen op een film die ik niet gezien heb. Deed ik eerst wel, maar heb het een beetje afgeleert. Iedereen moet vrij zijn om te stemmen als hij zelf wilt, is mijn mening.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Lashou Shentan (Hard-Boiled) - Ghost World
0-1
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Hard Boiled zal best leuk zijn, maar als drama zie ik het niet zo zitten. Was naar mijn mening ook het pijnpunt van The Killer.