- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Uit welke film komt dit personage?
Uit welke film komt dit personage?
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
ik had ook best wel een makkelijke gekozen omdat ik morgen weg ga en ik zou het niet leuk vinden als ik de beurt moest weggeven,
ik wilde eigenlijk 13 
jij mag
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Dertien zit er aan te komen, maar is nog niet uit daarom die maar niet benoemd, oke komt de nieuwe
Mae Garvey
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Dertien zit er aan te komen, maar is nog niet uit daarom die maar niet benoemd, oke komt de nieuwe
Mae Garvey
Een tip
Haar tegenspeler is Mell Gibson,
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Maverick?
Dan zou het Jody Foster zijn, en die is het niet.
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Misschien nog een (kleine) tip waidman 
De term zandzakken voor de deur is hier zeker van toepassing, alleen niet zoals wij de term gebruiken.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Hmm, Hard Rain is het niet, daar zit geen Mae Garvey in.
River Wild misschien? Of zit ik verkeerd te zoeken?
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Hmm, Hard Rain is het niet, daar zit geen Mae Garvey in.
River Wild misschien? Of zit ik verkeerd te zoeken?
Je komt in de buurt
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
The River! Ik heb hem moeten zoeken, m.b.v. river uiteraard. Maar met 40 stemmen was hij ook niet echt bekend.. Telt dit? 
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
The River! Ik heb hem moeten zoeken, m.b.v. river uiteraard. Maar met 40 stemmen was hij ook niet echt bekend.. Telt dit? 
Was in de jarem 80 een bekende film, spelen toch ook niet de eerste de beste in Gibson, Spacek en Glenn. Denk dat veel users deze film gewoonweg niet kennen, bovendien wat is er mis met opzoeken, vergroot alleen maar je kennis, Werwolf float on
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Maar opzoeken is eigenlijk valsspelen, waidman. De bedoeling is dat je de antwoorden geeft doormiddel van je kennis.
waidman
-
- 2466 messages
- 273 votes
Maar opzoeken is eigenlijk valsspelen, waidman. De bedoeling is dat je de antwoorden geeft doormiddel van je kennis.
Oke, dat klopt, maar als er na ettelijke antwoorden de goede nog niet gevonden is, hoe vergroot je in onze hobby je kennis? Ik denk door te kijken, te luisteren maar ook te lezen, toch.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jawel, maar je moet het niet speciaal gaan opzoeken omdat het voor deze opdracht interessant is. Als het antwoord te lang uitblijft worden er gewoon hints gegeven en er komt altijd wel iemand met het goede antwoord. Daarom is het trouwens wel belangrijk om een film te pakken die door een aantal mensen gezien is.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Jawel, maar je moet het niet speciaal gaan opzoeken omdat het voor deze opdracht interessant is. Als het antwoord te lang uitblijft worden er gewoon hints gegeven en er komt altijd wel iemand met het goede antwoord. Daarom is het trouwens wel belangrijk om een film te pakken die door een aantal mensen gezien is.
Vandaar dus dat ik het bij deze opgezocht had. Maar goed, waidman heeft al gezegd dat hij het goed vond, dus hierbij de volgende:
Charlie Fox