- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Avonturen Films
Knock-Out Avonturen Films
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
The Straight Story - Escape from Alcatraz
1-0
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
En nu dus de knock-out tussen twee vreemde eendjes 
2-0 The Straight Story (Toch duidelijk sympathie voor die oude man en zijn grasmaaier
)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Fantasy/ avontuur. Zeer veelzijdige film dus
Als LotR geen avontuur is wat dan wel?
En Fisherking, noem jij LotR nou science-fiction? Of was dat voor Batman bedoelt?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Waarom koos je eigenlijk voor Batman? Als ik je stemmenlijst moet geloven vind je The Two Towers beter dan Batman Returns. En Batman Returns, ook al een vreemde eend in de bijt, is toch minder avontuur dan The Two Towers? Ik ben benieuwd naar jouw antwoord 
Ik bedacht het zelf ook toen ik mijn stem geplaatst had
. Maar in dit spelletje kies ik meestal voor de film die het meest tot de verbeelding spreekt, de film met het meest verrassende verhaal en de meest heldhaftige personages, en dan komt Batman als winnaar uit de strijd. The Two Towers vind ik fantastisch goed, maar dat komt eerder door het verbluffende perfectionisme waarmee alles is uitgewerkt, en de interessante karakters, en minder door de indrukwekkende avonturen die daarin worden beleefd. De kleine jongen in mij houdt dan toch meer van zo'n vleermuiscreatuur (of van The Return of the King, waar ik wel op het puntje van mijn stoel met de tong uit mijn mond zat te kijken).
Art
-
- 13507 messages
- 3659 votes
Ik bedacht het zelf ook toen ik mijn stem geplaatst had
. Maar in dit spelletje kies ik meestal voor de film die het meest tot de verbeelding spreekt, de film met het meest verrassende verhaal en de meest heldhaftige personages, en dan komt Batman als winnaar uit de strijd. The Two Towers vind ik fantastisch goed, maar dat komt eerder door het verbluffende perfectionisme waarmee alles is uitgewerkt, en de interessante karakters, en minder door de indrukwekkende avonturen die daarin worden beleefd. De kleine jongen in mij houdt dan toch meer van zo'n vleermuiscreatuur (of van The Return of the King, waar ik wel op het puntje van mijn stoel met de tong uit mijn mond zat te kijken).
Ik begrijp het nu wat beter. Bedankt voor je antwoord! 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away) - Star Wars
1-0
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Kwartfinale: 8 punten, 2 verschil?
1. Indiana Jones and the Last Crusade - Seven Samurai