- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - Scenes!
Knock Out - Scenes!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
6-8 De reden dat deze scenes er nog in zitten is gebaseerd op de populariteit van de film en niet op de kwaliteit van de scenes, want beide scenes horen niet bij de laatste 32! Denk maar eens aan het Presidentele telefoongesprek uit Dr. Strangelove dat in de eerste ronde werd uitgeschakeld ! (door Indianna Jones 3!)
en vele male beter is dan deze scene uiit TBL.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
6-8 De reden dat deze scenes er nog in zitten is gebaseerd op de populariteit van de film en niet op de kwaliteit van de scenes, want beide scenes horen niet bij de laatste 32! Denk maar eens aan het presidentele telefoongesprek uit Dr. Strangelove dat in de eerste ronde werd uitgeschakeld !
en vele male beter is dan deze scene uiit TBL.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vind The Big Lebowski eigenlijk nog maar een van de weinige noemenswaardige scènes die erin zitten. Die scène met dat oor stelt toch niks voor. De crematie is tenminste nog grappig (de woorden van Walter
). Maar eigenlijk zit er niks meer in dat het wat mij betrefd kan opnemen tegen de openingsscène van Once Upon a Time in the West.
10-11 De Grote Lebowski
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Ja, die cowboytjes zijn zoveel grootser dan het slechte stoere geweld waar de rest van het kwaadaardige MM op stemt hé 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Jammer dat er nog bijna alleen maar scènes inzitten die bekend zijn door de mate van geweld.
"Violence is one of the most fun things to watch"
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja, die cowboytjes zijn zoveel grootser dan het slechte stoere geweld waar de rest van het kwaadaardige MM op stemt hé 
Valt beste mee, er vallen maar 10 doden in de overgebleven 8 scenes.
Waarvan 3 vietnamezen en die tellen eigenlijk niet mee. 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Maar die scène was wel heel goed!
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Pfff... het blijft in ieder geval spannend! 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Tja, en dat terwijl het niet uitmaakt wie er door gaat want ze leggen het hoogstwaarschijnlijk toch af tegen True Romance 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Dat zit er wel in ja, maar ik heb me vaker verbaasd met deze Knock-Out!